Når kom kvalmen?

Pocolocoen

Flørter med forumet
Tilgangsansvarlig
Påskekyllingene 2020
Med første hadde jeg hypermesis. Og husker ikke eksakt når kvalmen kom. Men var nok rundt uke 5-6. Med andre trur jeg den kom smått rundt uke 7, da var jeg bare morgenkvalm. Er i uke 5+0 nå og heldigvis ikke fått kvalme enda. Men venter jo på det også da:oops:

Aldri vært kvalm i noen av mine svangerskap..8 stk..

Førstegang husker jeg ikke når det startet, men ble kvalm av stekelukter og litt uvell rundt 14 tiden. Andre gang tror jeg det startet rundt uke 7/8 og ga seg ca uke 12. Denne gangen startet det forsiktig slutten av uke 4 og når jeg var 6+0 ble jeg konstant kvalm er 6+4 i dag og har slitt med spising og søvn på grunn av kvalmen i 3 dager nå.

Ca midten av uke 6 kom den :(
Mest etter lunsj og utover dagen / hele kvelden.

Tror mannen syns der er slitsomt å ordne alt med de 3 andre, men jeg tar de på morran da!

Midt i uke 4. Ganske kvalm morgen/formiddag, kommer seg utover dagen. Men orker ikke så mye mat om gangen.

Midten av uke 5.. Men spyr ikke like mye som sist. Berre konstant kvalm.

Kvalmen kom i slutten av uke 6. Nå er jeg i uke 9 og fulltids sykemeldt pga hypermesis. Er så lei så håper det går over snart! :wtf:

Slutten av uke 4. Unngår situasjoner som gjør meg kvalm (buss og alle plasser med tung luft), og spiser lite og ofte. Har ikke spydd enda (bare nesten), så holder det i sjakk :-) Sånn sett er jeg sikkert heldig.

Vært småkvalm siden uke 3, men ordentlig kvalme som går veldig opp og ned til alle døgnets tider siden begynnelsen av uke 6. Jobber 50% nå pga det.. Håper det går over snart!

Back
Topp