Når kom kvalmen?

tigerpus

Andre møte med forumet
Har vært småkvalm allerede noen dager etter eggløsning. Det som ga meg misstanke om graviditeten.
Venter bare på den store kvalmen og spy ingen. Noe jeg håper jeg slipper:wtf:.
Så når kom dette hos dere?
 
Jeg kaster ikke opp, men er veldig kvalm på kveldene og morgenen spesielt. Og det blir bare værre..
Ble kvalm 2 dager før positiv test..
 
Ble hverken kvalm eller kastet opp med noen av mine eldre barn‍♀️ håper det blir likt denne gng
 
Jeg ble kvalm 4 dager før ikm, begynte først om morgenen, så morgen og kveld. Nå hele dagen, men verst på morgenen. Vært sånn de to andre gangene også. Misunner de som ikke er kvalme , det er helt grusomt.
 
Har vært småkvalm allerede noen dager etter eggløsning. Det som ga meg misstanke om graviditeten.
Venter bare på den store kvalmen og spy ingen. Noe jeg håper jeg slipper:wtf:.
Så når kom dette hos dere?
Det kom svinetidlig denne gangen , var uggen før ikm, såppas at jeg kastet opp av ekle lukter osv.. 4+1 startet oppkastet for fullt og spyr mange ganger daglig .. Er 4+5 i dag, skal til legen allerede i morgen , da jeg trenger hjelp ! Hadde hyperemesis med de to andre,men det startet ikke før i uke 6 :hungover:
 
Med førstemann kom kvalmen i uke 6, med nr to kom den aldri :happy:
Nå får jeg plutselige kvalmebyger innimellom, er uke 7 nå
 
Det kom svinetidlig denne gangen , var uggen før ikm, såppas at jeg kastet opp av ekle lukter osv.. 4+1 startet oppkastet for fullt og spyr mange ganger daglig .. Er 4+5 i dag, skal til legen allerede i morgen , da jeg trenger hjelp ! Hadde hyperemesis med de to andre,men det startet ikke før i uke 6 :hungover:

Føler så med deg :Heartred
 
Jeg er i uke 7 nå, og her har kvalmen kikket inn :( noen forslag til hva en kan spise? Sliter spesielt med frokost, da tanken på mat får meg til å spy...
 
Jeg ble kvalm 5+4 men startet ikke å kaste opp før i uke 6. Syns faktisk frokost er det enkleste fordi jeg bare klarer å spise smakløs mat med masse karbohydrater og det passer bedre til frokost enn middag. Spiser salte kjeks før jeg står opp (et triks jeg fant på nettet), og så enten knekkebrød med gulost, yoghurt eller havregryn med melk.
 
7+3, og ingen kvalme egentlig :) Men kjent meg litt uggen et par ganger hvis jeg har spist lite. Og da jeg spiste kylling i går brakk jeg meg og greide ikke å spise opp og blir kvalm av å tenke på det nå:wacky:
 
Hos meg har kvalmen komt ca med positiv test dei gongane eg har vore gravid :)
 
Her kom kvalmen for alvor ca v uke 5 denne gangen, men kjente på det en ukes tid før også.
 
Kvalmen kom igår 6+4. Idag måtte jeg sette meg ned i dusjen og puste for ikke å spy og besvime :depressed::wtf:
 
Her kom kvalmen 3+3, i dag 4+1 har jeg heldigvis ikke merket så mye til den så håper den gir seg en liten stund nå.
 
Back
Topp