Når kom kvalmen?

Må le litt av meg selv for kvalm og uggen innimellom. Men i går spiste jeg to tykklefser på jobb. Planen var en men så var det plutselig tomt [emoji28]

På søndag som var da jeg trente. Og litt mandag og tirsdag morgen. Ellers bare hodepine hodepine

Må le litt av meg selv for kvalm og uggen innimellom. Men i går spiste jeg to tykklefser på jobb. Planen var en men så var det plutselig tomt [emoji28]
hehe ja blir fort tomt av ting. Og Alltid sulten

Sist kom min allerede i uke 5, så spent denne gangen. Er i uke 4 nå! Håper jeg slipper unna

Merker at kvalmen sniker seg mer på nå. Merker det når jeg ikke har spist på en stund og dersom jeg er trøtt/sliten. Rundet uke 6 i dag.

Kom dagen jeg testet, 8 dpo.. Kom sykt tidlig sist svangerskap også, kjempe kjipt! Spydde og var kvalm helt til uke 27 sist.. håpe på kortere tid denne gang!:yuck:

I dag måtte jeg innom apoteket og kjøpe kvalmebånd. Så langt kan det se ut til at det har tatt bort kvalmetoppen, selvom jeg kjenner småkvalmen i «bakgrunnen».

Første kvalmen dukket opp 4+4 hos meg. Da visste jeg ikke at var gravid engang. Nå er jeg 6+6, og blir kvlam mer eller mindre hver dag. Men det er ikke noe jeg kan kategorisere som ille :)

Kastet opp en del i uke fire før jeg visste jeg bar gravid. Trodde da det var fordi jeg hostet[emoji85] Uke fem var jeg bedre og nå i uke seks er det tilbake for fult

känner såvidt noen kvalme. bittelitt uggen när jag blir sulten eller för mätt. 6+1 idag :p

Mindre uggen om dagen enn forrige uke... å da blir jeg jo heller bekymra [emoji12]

Uggenheten starta i går 4+4, så får vi se når kvalmen kommer skikkelig

Er ganske opp og ned med kvalme. Føler på en måte jeg alltid er sulten, samtidig som jeg ikke Vil ha mat. Har også fått skikkelig halsbrann :confused:

Klokka mi er feil innstilt ! Jeg våkner av kvalme hver natt siste 4 dagene sånn i 2 tiden så ligger jo våken til 4-5! har vært ca noe tungt på jobb !!

Back
Topp