Når kom kvalmen?

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Når kom kvalmen hos dere ?
Er 6+0 i dag og vil si jeg merker lite til kvalmen enda .. (klager ikke om jeg slipper unna da :p )

De to andre svangerskapene kom kvalmen ca i uke 6-7. Det gikk over ca uke 14. Nå er jeg bare litt småuggen innimellom:happy: så får vi se om det tar seg opp.

Blir litt småuggen etter jeg har spist, men ellers ikke noe. Håper egentlig på skikkelig kvalme denne gangen [emoji1] Tar det som et godt tegn [emoji1360]

6+0 idag jeg også! Sist kom kvalmen typ rett etter positiv test, nå er jeg bare uggen om morgenen hvis jeg ikke spiser. Håper jeg slipper unna *krysser fingrer*

Med første (tvillinger) så spøy jeg fra dag en uke 11 til uke 20.
Med forige ble jeg ikke kvalm i det hele tatt :)

Jeg har vært skikkelig kvalm de siste 2 dagene, så ille at jeg ikke er på jobb i dag. Spiser og drikker minimalt.. 5+5

4+2 og kjenner det så smått... må spise ofte... sånn klarte jeg holde det i sjakk sist... kasta bare opp ei eller to ganger da... ikke heilt happy når samboer varma noen middagsrester i går kveld - lukta så veldig [emoji28]

4+2 og kjenner det så smått... må spise ofte... sånn klarte jeg holde det i sjakk sist... kasta bare opp ei eller to ganger da... ikke heilt happy når samboer varma noen middagsrester i går kveld - lukta så veldig [emoji28]

Er visst 4+3 i dag [emoji28]

Kvalmen har bygget seg opp de siste 5 dagene. Blir bare verre for hver dag som går. Er 6+4 i dag.

Merker LITE til den. Var litt uggen i morrest plutselig, men jeg sovna og våkna uten den :)

Samboer er på butikken å kjøper salte kjeks nå for å si det sånn..... får virkelig håpe det står gravid på digitaltesten vi skal ta seinere [emoji12]

Kom sist uke. Vært ganske ille. Holder det tålig i sjakk med å spise ofte. Men ikke vant til det så litt omstilling. Håper det fort over.

Usikker på hvor langt jeg har kommet, men minst 5+6. Ingen kvalme, håper jeg slipper unna denne gangen også. Sist kasta jeg kun opp en gang, var da ca 7 uker på vei.

Startet i forrige uke el litt før, vart lengre enn gangene før. Med nr1 hadde jeg null kvalme og særlig plager, litt uggen med nr2.. mest hvis det gikk for lenge til jeg fikk spist. Nå litt uggen/ kvalme vedvarende iløp dagen..

Er 6+1 og har vært kvalm innimellom ca ei uke nå.

vel.. halsbrannen kom igår, 3+1... :hungover: håper ikke det utvikler seg til oppkast.

Kvalmen er begynt å komme snikende, og blir mer og mer handikappende. Er 5+2 i dag. Men den har nok ikke slått helt ut enda [emoji4]

Back
Topp