Når kom kvalmen?

Lotta915

Glad i forumet
Kjenner meg uggen annen hver dag. 7+4 nå. Veldig til å reagere på lukter så jeg brekker meg av noen lukter i blant.
Merker at det hjelper når jeg spiser mer.
Er redd for at jeg mister uten å vite det ved få symptomer!
Når kom kvalmen hos dere?
 
Husk at symptomer kommer og går hele tiden så du skal ikke bekymre deg ved manglende symptomer. Jeg selv spydde daglig i 1 uke før all oppkast og kvalme plutselig ble borte. Nå er spying og kvalme tilbake, jeg er 9+5 idag [emoji14]

Symptomer varierer, så ikke bekymre deg for mye [emoji4] hvis du er usikker så kan du jo kontakte lege å evt spørre om ultralyd så du får sett om det er liv [emoji4]
 
Husk at symptomer kommer og går hele tiden så du skal ikke bekymre deg ved manglende symptomer. Jeg selv spydde daglig i 1 uke før all oppkast og kvalme plutselig ble borte. Nå er spying og kvalme tilbake, jeg er 9+5 idag [emoji14]

Symptomer varierer, så ikke bekymre deg for mye [emoji4] hvis du er usikker så kan du jo kontakte lege å evt spørre om ultralyd så du får sett om det er liv [emoji4]

Skal til jordmor første gang 7 august. Første dag etter ferie for de. Så tenkte å få en til ultralyd rundt den tiden.
 
Skal til jordmor første gang 7 august. Første dag etter ferie for de. Så tenkte å få en til ultralyd rundt den tiden.

Så lenge du ikke blør kraftig så ville ikke jeg bekymret meg for mye heller [emoji4] Og missforstå meg rett - selv om du blør kan det gå bra! [emoji4] lykke til hos jordmor [emoji2]
 
Her kom kvalmen nesten med en gang og er her enda. Noen ganger sterkere og lengere enn andre.:depressed: begynner å bli litt lei av det nå. Er 8+1. Men er samtidig litt glad for at jeg fortsatt har symptomer. Blir liksom litt mindre stresset når jeg kjenner det så godt hele tiden.
 
De sier at den ekte kvalmen setter inn etter uke 6.
 
Kvalmen satt seg godt i midten av uke 5 for min del og holder det gående! Nyt at du slipper unna ;-) her ligger vi som slakt og spyr til alle døgnets tider og får i oss lite mat, håper det roer seg når man nærmer seg mer uke 12 [emoji56] Men så lenge magetrollet koser seg inni her så tåler eg å spy [emoji13]
 
Ble kvalm dagen etter befruktning å var da veldig kvalm i 1uke, så ble det ok igjen (litt opp og ned). Da jeg var 6+9, ble jeg vannvittig kvalm, lå rolig i fosterstilling for å ikke kaste opp, var slik i 2 dager, nå de siste dagene er jeg også kvalm, men får til å leve normalt å gjøre det jeg skal[emoji28]. Veldig tander på enkelte lukter og matvarer.
 
Idag er første dag med kvalme for min del, 6+1. Så har spist annenhver time idag, så fire måltider hittil, haha. Men kjenner at det hjelper! Vært og handlet inn frokostblanding og skummetmelk (som merkelig nok fristet), flere typer tørre kjeks og kavringer. Håper det skal klare å holde det i sjakk!:wacky:
 
Jeg er 5+4 nå og kjenner ikke kvalme. Hadde en sterk kvalmebye den dagen da jeg var 5+0 men har ellers ikke kjent kvalme ennå..
 
4+5, har kjent på kvalmen to ganger, men det gikk fort over. Regner med det kommer for fult uke 6-7..
 
Siden 7+0 har jeg fått kvalmen ca annen hver dag. Er 7+6 nå, men ikke kvalm verken i går eller i dag. Litt uggen i blant. Brekker meg av diverse lukter da
 
6+0 i dag og kjenner for første gang på morgrnkvalme. Føles ut som om frokosten ligger litt for langt oppe på en måte :confused:
 
5+3 i dag, og kjenner kvalmen snikende for første gang :depressed: Håper jeg slipper like billig unna som sist, da varte det ca en uke. Hater å være kvalm! :arghh:
 
Back
Topp