Når kom kvalmen?

Er i uke 7 nå. Konstant kvalm med oppkast og lite matlyst! Fått afipran av legen min,føler det hjelper litt men ikke så mye som ingefær tyggetabletter. De hjelper meg å komme meg igjennom dagen ihvertfall.vært kvalm i en hel uke nå og er ganske lei!
Forrige svangerskap var jeg ikke noe kvalm i det hele tatt,men da mistet jeg i uke 10. Håper kvalmen er et godt tegn på at det går bra denne gangen!! :)
 
Ikke noe kvalme med nr1. Nr2 var jeg kvalm i uke 10-13 . :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kom i uke 6 og varte til uke 11-12. Fælt når det stod på, men føler meg heldig som ikke har vært plaget med det lenger! Kvalme er noe av det verste som finnes...:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Første gang var jeg kvalm tre ganger, dette mellom uke 5 og 7. Kastet ikke opp, og kvalmen gikk fort over (var til stede da jeg sto opp). Denne gangen har jeg ikke kjent noe enda, forutenom at jeg ikke kan spise godteri for da blir jeg kvalm med en gang ;o Er bare 4+5 enda, så vet det kan komme, men håper å slippe unna denne gangen også :)
 
Jeg ble aldri kvalm. Nå er lillegutt 1,5 åe
 
Kvalmen kom i uke 8 og uke 9 som verst .. Med litt oppkast ca hver tredje dag rett før jeg skulle legge meg..
Nå er jeg i uke 10+3 og jeg har hatt det bra i 3 dager.. Så håper den har gitt seg nå.. Men det vet jeg ikke enda.. :)

Heldig du er! :)
 
Uke 24, fremdeles ingen kvalme;-)


Mamma til 2 firbeinte allerede;-)
 
Startet ganske tidlig.. Uke 6-7 kanskje? Varte og rakk helt til uke 13-14. Må varierer det faktisk litt. Plutselig kan den komme tilbake for en dag eller to :( er 22+5 nå


Sent from my iPhone
 
Uke 5-6 :)

Edit: med begge svangerskapene*
 
Kvalmen kom i uke 5 hos meg. Varte frem til uke 10, og kom tilbake igjen i uke 12! :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kvalmen min begynte veldig tilig, det var da jeg tok en test og da var jeg 4 uker på vei. Er nå i uke 21 er fortsatt kvalm og har en del oppkast men heldigvis ikke hver dag lengre :)
Men er verd det! Har vært veldig redd for og kaste opp hele mitt liv men etter jeg ble gravid går det faktisk veldig bra for jeg vet at det kommer et mirakel av det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I forrige graviditet kom den før IKM og varte døgnet rundt helt til siste sekund..pluss 20-30++ oppkast som første til sykehusinnleggelse så å si hver eneste mnd. *grøss*
Håper jeg slipper det så heftig denne gangen :)
 
Med nr 1 kom kvalmen i uke 6+1. Var ekstremt kvalm og kastet opp kvær dag (hele dagen) til eg var 6-7 mnd på vei. (Hypermesis). Var så og si sengeliggende store deler, da alt ble verre med bevegelse. Etter 6-7 mnd avtok det men var fortsatt litt kvalm og kastet opp en sjelden gang.
Nå er jeg i uke 6+3 og merker ingenting. håper det blir bedre denne gang da jeg har en baby under 1 år å passe på
 
Med nr 1og 2 (tvillinger ) har jeg kvalm og spydde 3-4 ganger per dag, fra uke 11-20.

Med nr 3 var jeg ikke kvalm i det hele tatt.
 
Begynte å bli kvalm i uke seks og ble verre Kaster opp ofte og er mye kvalm. Klarer å holde det i sjakk ved å spise, men på morgenen er deg vanskelig. Er nå i uke 12 og håper det gir seg snart
 
Slo til for fullt i uke 41, syv timer før lille kom til verden :)
 
Back
Topp