Når kom kvalmen for fult?

trima

Glad i forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg er 5+6 idag og har vært heldig med lite symptomer frem til nå egentlig, men så idag så brekker jeg meg for alt og ingenting og har fått den trykkende følelsen i brystet/mellomgulvet og følelsen av at jeg vil spy, men ikke klarer det

Når inntraff kvalmen for fult hos deg?

kom i uke 7, forsvant i uke 9.
Er stort sett trøtthet og bekkenet som er igjen. Og større mage.

Kom i uke 5, forsvant, og kom tilbake i uke 8. Går over i uke 10 i morgen, og den har ikke gitt seg enda. Men virker til å være heldig da, for selvom den er der hver dag, så har jeg ikke kastet opp og har perioder hver dag hvor jeg ikke merker noe som helst. Som regel verst på ettermiddag/kveld.

Jeg er 5+6 idag og har vært heldig med lite symptomer frem til nå egentlig, men så idag så brekker jeg meg for alt og ingenting og har fått den trykkende følelsen i brystet/mellomgulvet og følelsen av at jeg vil spy, men ikke klarer det

Hos meg kom den for fullt forrige uke , er idag komt til uke 6. klarer ikke drikke kaffe lenger . Blir kvalm av lukta og smaken .‍

Her startet det før positiv test. Aldri blitt kvalm så tidlig før. Og det har bare økt på. Morgenen fram til 12 er pyton. Håper det letter snart.

6+1 og veldig lite foreløpig, litt uggen på ettermiddag gjerne. Håper jeg slipper unna denne gangen og.

Den kom ganske raskt, bare dager etter positiv test. Nå kommer den og går. Sliter med kvalme og dårlig matlyst, spiser litt, føles ut som maten hjelper litt før det kommer opp igjen.

Først kjentes svangerskapet ut slik det gjorde med guttene, så tenkte da blir det nok en gutt til, men nå minner det meg mer og mer slik det var da jeg gikk gravid med jentene. Men føles ut som jeg er kvalm på en annen måte

Var kvalm i 4-5 dager før positiv test, siden har jeg ikke sett noe til kvalmen.
Forrige svangerskap kom kvalmen i uke 7.

Hehe, vi to altså.. 5+6 i dag (eller i går siden kl er over midnatt nå), og jeg brekte meg i dag jeg også, lå noe gamle matrester fra dagen før på kjøkkenet. Litt småuggen i tillegg så da kjente jeg at jeg ville kaste opp, men ble med den ene brekningen! :hilarious:

Hehe, vi to altså.. 5+6 i dag (eller i går siden kl er over midnatt nå), og jeg brekte meg i dag jeg også, lå noe gamle matrester fra dagen før på kjøkkenet. Litt småuggen i tillegg så da kjente jeg at jeg ville kaste opp, men ble med den ene brekningen! :hilarious:
Haha, får krysse fingrene for at vi er heldig å får minimalt med kvalme og oppkast fremover :hilarious:

6+3 nå, og synes jeg kjenner det kommer kvalme sigende inn her. Orket ikke frokost i dag, og greide kun halve lunsjsalaten. Har spist litt druer og noen sånne mashmallow-aktige godteribiter da, så har jo fått i meg noe. Kanskje ikke så rart jeg er småkvalm, hehe.

Back
Topp