Når kom gravidmagen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Første gang du var gravid, når begynte magen å syntes da?
Kom magen tidligere andre gangen? Eller tredje?
 
Var 4-5mnd på vei da magen syntes ordentlig :) er andregangs nå, ikke mage enda. Og er 3mnd på vei :)
 
Med nr 1 synes den så vidt fra rundt uke 20, men startet ikke med mammatøy før rundt uke 28.

Med nr 2 kom den fra rundt uke 12... Måtte begynne med mammaklær rundt uke 17.
Stor forskjell på magestørrelsen andre gangen! Ble mye større, men skilte bare 250 g på barna ved fødsel
 
Med 1 og 2 var jeg veldig synlig gravid rundt OUL. Med siste har det ikke vært spesielt tydelig før ca uke 28-29. Vekta mi før graviditet var lik med nr 2 og 3. Gikk mye opp i vekt med de to første.
 
Her kom den allerede i slutten av uke 12, over natta (førstegangs)!
 
Jeg husker ikke helt, men mener at jeg nok var 16-17uker før magen kom første gang :p
 
Den kom mer tydelig i uke 20-22 .

Med nr 3 er den likens , folk som ikke vet er nok litt i tvil.
 
Fikk ikke skikkelig gravidmage før uke 31 ellerno. Bærer veldig høyt og langt så kan enda skjule magen om jeg vil, med termin i dag :hilarious:
 
Uke 11 med første, 4-5.mnd med andre
 
Kom tidlig syntes jeg, men tydelig for andre rundt uke 16-18
 
Med nr 1 brukte jeg aldri mammaklær, bare vanlige klær, ett nr større. Ikke alle hadde sett/skjønt at jeg var gravid da jeg gikk ut i permisjon engang. Følte meg nedten litt snytt selv for den store gravidfølelsen. Med de andre har det vel smått vistes rundt 6mdr. Aldri vært særlig stor mage. Bæree høyt og inni meg.
 
Med førstemann ble det ikke tydelig for andre før i uke 24. Lengtet lenge etter gravidmagen før den kom. Denne gangen er magen allerede tydelig nå i uke 16.
 
Syntes vel i uke 13 første gang. Da skjønte de fleste at jeg var gravid. Er lav og slank til vanlig så får mage kjempe fort og blir giga stor på slutten.
 
I første svangerskap begynte det å komme en kul i uke 22. De som visste jeg var gravid kunne vel se det om de så etter det i uke 23-24.

Den kom faktisk senere denne gangen. Rundt uke 27 kunne vel andre som visste det se antydning til kul

Begge vedlagte bilder er tatt uke 27+1. Første bilde er første svangerskap med gutt og andre er nå for 4 uker siden med jente. Magen har vokst mye de siste 3 ukene men er likevel ikke større nå enn på det første bildet her.14787155-1419-489D-AD38-7048B0890C4F.jpeg
 
Back
Topp