Når kom det første smilet hos deres små?

Jenta vår smilte første gang 7 timer etter at hun ble født! Fanget det på bilde også :D Siden har hun smilt flere ganger hver dag..(6 uker gammel).

4 uker gammel da de første små smilene kom, og da han var 5 uker var det mye smil og tydelig kommunikasjon.

Usikker :P Hun har liksom "smilt" hele tiden, men hva som er hva er jeg ikke sikker på. Men lurer på om hun begynte "å mene det" rundt 3-4 uker :)

Trur jeg fikk et ordentlig smil sist søndag, da var hun akkurat 5 uker :p ellers har vi hatt flere reflekssmil bare kort tid etter hun ble født. Men gud så søtt det var når hun virkelig smilte :D smeltet helt!

Jeg har ingen ide.. Han har hatt mye magevondt så har "smilt" hele tiden. Det er særlig de siste to ukene jeg har sett han smiler med øynene, men usikker på når første kom..

Første ordentlige smil kom når hun var 16 dager :) før det var der bare mageknipsmil. Nå er hun 7 uker, smiler og ler når hun ser oss, og begynner å bli ei lita skravlebøtte :)

Tror ikke hun har smilt skikkelig enda, får bare små glis når hun har spist og bæsjer :p Hun er snart 6uker!

På dagen når han var en måned :) Og så ble det mer og mer bevisst den påfølgende uken.

Rundt 4 uker

3-4 uker. Smiler til meg om morgenen og på stellebordet. Blir mer og mer for hver dag som går ☺️

Back
Topp