Når klokkeslett

Oktoberjenta

Elsker forumet
Vi skal jo straks feire 1årsdagen til jenten. Og skal kun servere kaker. Når syns dere det er passelig tidspunkt å invitere til besøk?
 
Vi tenker å ha fra kl 14 og utover. Serverer wienerpølser og sjokoladekake, men vi er ikke så mange da. Bare 6 voksne og 6 barn.
 
Har bedt gjestene til kl 16.00. Byner å lure på om det blir litt seint men..
 
Jeg har pleid å tatt det fra kl 17.. men nå er der jo sånn at misten sover på den tiden.. så tenker å heller ta selskapet (skal ha et felles for mellomste og minste) rundt kl 14 :)
 
Vi tenker å ha fra kl 14 og utover. Serverer wienerpølser og sjokoladekake, men vi er ikke så mange da. Bare 6 voksne og 6 barn.
Har bedt gjestene til kl 16.00. Byner å lure på om det blir litt seint men..
Jeg har pleid å tatt det fra kl 17.. men nå er der jo sånn at misten sover på den tiden.. så tenker å heller ta selskapet (skal ha et felles for mellomste og minste) rundt kl 14 :)
Vi tenkte kl 15 selv. For da har hun våknet fra dagsluren sin, og besøket kan vare litt uten at det går utover leggerutinen. Men ble litt usikker på iforhold til gjestene og middag, om det blir dumt for dem. Hva hadde dere selv tenkt? Tenkte nå å kjøpe inn litt frukt også. Men noe annet jeg kunne tatt med? Nå har jeg planlagt makroner, muffins, kake, marshmallow pops. Her blir det både voksne og noen barn.
 
Vi tenkte kl 15 selv. For da har hun våknet fra dagsluren sin, og besøket kan vare litt uten at det går utover leggerutinen. Men ble litt usikker på iforhold til gjestene og middag, om det blir dumt for dem. Hva hadde dere selv tenkt? Tenkte nå å kjøpe inn litt frukt også. Men noe annet jeg kunne tatt med? Nå har jeg planlagt makroner, muffins, kake, marshmallow pops. Her blir det både voksne og noen barn.

Jeg liker det når bursdager er litt tidlig selv.. men da mest fordi det passer best i forhold til barna :)

Her blir det nok bare kaker og kaffe/te/brus..og noe snacks.. blir bare voksne da :) men tenker at du kan jo evt si hvorfor du ønsker å ha et tidlig selskap..
 
Her har vi bedt de komme til kl 15. Og sagt at det blir kaffeselskap, og da tenker jeg kake, snacks, boller, muffins, kaffe, brus etc. Jeg har lagt opp etter junior, det er jo hans dag. Vi bli en del voksne og et par barn.
 
Her har vi bedt de komme til kl 15. Og sagt at det blir kaffeselskap, og da tenker jeg kake, snacks, boller, muffins, kaffe, brus etc. Jeg har lagt opp etter junior, det er jo hans dag. Vi bli en del voksne og et par barn.
Ingen som har klagd utenom en her. Derfor jeg ble så usikker
 
Vi hadde kl fire. Da hadde hun hatt siste luren sitt og fått middag til alle kom til kake.
 
Vi hadde kl fire. Da hadde hun hatt siste luren sitt og fått middag til alle kom til kake.
Hadde du noe mat da, eller kun kaker og sånn? :) Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det :)
 
Kun kake. Skrev det i innbydelse også slik at ingen kom sultne :)
Okey, ja det var jo lurt :) Jeg sendte sms med invitasjon, så sender nok en til med at det kun blir kaker da ;)
 
Her inviterer vi til selskap kl. 15.00. Vi skal både ha middag og kaker/desserter:)
 
Vi har invitert til besøk mellom 13:30 og 17:30. Prøver oss på en "åpent hus" variant, så får vi se hvordan det går :p Blir nok rimelig stufullt her på et tidspunkt! :p Kun invitert til kaffe og kaker, og det har jeg skrevet i invitasjonen også ;)
 
Vi har bedt inn til 15 og kun kaffe og kaker... blir litt kluss i middagstiden til veslesnuppa da, men det fikser vi :)
 
VI hadde det på selvs dagen, og det var en hverdag, så pga jobb og div ba vi til enkel middag og bursdagskake kl 16.30. Fungerte veldig fint! Skal ha en feiring til i helgen, og da har vi bedt folk til kl 13.
 
Back
Topp