Når klipper dere håret til småtrollene?

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Jenta vår begynner å få litt lengde på håret nå. Er det noen som har hatt første hårklipp ennå?
 
Vi skal ikke klippe før han eventuelt ber om det selv. :)
 
Klippe håret? Da må jeg i såfall dope ned ungen først:) her får vi ikke klipt negler en gang i våken tilstand. Så om et par år kanskje?!!
 
Stusset luggen og litt I bakhodet. Tar det som er I veien.
 
Vi har klippa han 2 ganger, håret hans vokser fort og han har masse, tett hår :) YouTube er redningen vår :p
 
Har stussa luggen to-tre ganger allerede, har ganske mye hår!
 
Har klippet han 3 ganger :) her setter vi han i tripp trappen foran TV så er det bare å være litt tålmodig og fleksibel så går det veldig bra :p hadde det ikke vært for at håret hans er ekstremt stritt og står rett opp selv om det er 15 cm lagt hadde vi nok ventet med å klippe :D
 
Har stusset luggen ett par ganger.. Håret hennes har nådd øynene to ganger allerede, og hun nekter å ha spenner i håret:p Må distrahere henne samtidig som hun sitter i spisestolen sin, og bare klippe så godt jeg kan:)
 
Her har vi klippet håret 4 ganger og er snart klar for ny klipp.masse hår.jeg har hatt han i bæresele på meg i frisørstolen.gikk strålende:)
 
Vi har klippet 4 ganger, og må snart en tur til :) Drar til frisøren, for han har tykt hår - så han blir veldig svett og varm i håret. Deilig for han å ha kort hår :) Frisørene er dyktige!
 
Tror det blir lenge til frøkna her trenger hårklipp! Begynner å komme seg med hårvekst, men er fortsatt veldig tynt, og ikke særlig langt ennå :)
 
Han har tykt hår som vokser fort, klipper han ca. hver andre måned nå.
 
Klippet ham faktisk i går:) Men klippet bare av den søte krøllen i nakken, som kunne se ut som en antydning til hockeysveis enkelte dager:D Har også klippet et par lange tuster som gikk over ørene. Ellers har han ganske tynt hår ennå, så jeg tror det blir lenge til den første skikkelige hårklippen.. Selv var jeg vel nesten 2 år før jeg hadde noe særlig hår;)

ImageUploadedByBV Forum1472533290.409980.jpg
(Før klippen)
 
Klippet ham faktisk i går:) Men klippet bare av den søte krøllen i nakken, som kunne se ut som en antydning til hockeysveis enkelte dager:D Har også klippet et par lange tuster som gikk over ørene. Ellers har han ganske tynt hår ennå, så jeg tror det blir lenge til den første skikkelige hårklippen.. Selv var jeg vel nesten 2 år før jeg hadde noe særlig hår;)

Vis vedlegget 193938
(Før klippen)
Før klippen faktisk! :D Syns det ble så fint og kort!
 
Har vært til frisøren vi også, og det gikk veldig fint! YouTube og litt snacks, så var det gjort på et blunk:D
 
Jeg har tidligere fått barn som trengte klipp da de var født omtrent. Første ble klippet veldig tidlig og ble klippet 4-5 ganger før han fylte året :p mens jentene klipper jeg ikke. Mellomste var 3 år før hun fikk sin første klipp. Men håret hennes vokste så jevnt og fint det ikke var nødvendig. Har heller ikke pannelugg da jeg ikke synes det er noe fint. Bruker små strikk til håret er langt nok til å flettes, evt til spenner blir godtatt. Denne jenta ble født med lite hår. Men nå i det siste har hårveksten skutt i været og blir snart i veien i øynene.. Og går snart ned til skuldrene bak <3
 
Klippet han flere ganger, mye hår! Er utdannet frisør så klipper selv hjemme:)
 
Back
Topp