Når klærne er for trang

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Og magen oppblåst allerede så skjønner jeg virkelig ikke hvordan jeg skal skjule svangerskape i 6 uker til???

Nei, det skjønner ikke jeg heller... Kjøpt meg noen store gensere, men føler fortsatt at "alle" kan se det. Og å gå med de vanlige buksene mine er ikke akkurat behagelig. Hopper inn i pysjbukse med en gang jeg kommer hjem. :p

Nei, det skjønner ikke jeg heller... Kjøpt meg noen store gensere, men føler fortsatt at "alle" kan se det. Og å gå med de vanlige buksene mine er ikke akkurat behagelig. Hopper inn i pysjbukse med en gang jeg kommer hjem. :p

Har kjøpt 10 gravidbukser brukt, venter på de i posten, å går kun i joggeklær hjemme for klarer ikke annet. Skal bort i helgen til et vennepar å skjønner overhode ikke hvordan jeg skal skjule magen og puppene for den saks skyld :/

Jeg orker ikke ha normale bukser på meg. Her er det joggeklær eller tights som er lav i livet med løse topper. Ser lik ut som vanlig på morgenen, men på kvelden derimot... Tenker jeg skulle handlet meg noen andre bukser snart, men føler det blir så avslørenes..

Har kjøpt 10 gravidbukser brukt, venter på de i posten, å går kun i joggeklær hjemme for klarer ikke annet. Skal bort i helgen til et vennepar å skjønner overhode ikke hvordan jeg skal skjule magen og puppene for den saks skyld :/

Vi skal også til et vennepar i helgen, men har allerede fortalt at jeg er gravid til dem. Så ingen annen løsning. :p

Jeg går bare i joggebukser for tiden jeg også. Har kjøpt meg to gravidbukser også, men klarer ikke helt å gå med dem ennå, det føles for tidlig.

Jeg har kjøpt en mammabukse. Og tok den på for første gang i dag! Såå deilig! Men vet ikke om jeg kommer til å bruke den på jobb med det første..

Store gensere og gravidbukser er mine gode venner første tiden. Det er godt at det ikke trykker og gnager noen steder også ;)

Tights og tunika/kjole - looooove it! :D

Har tatt i bruk mammabukser allerede, og for flere uker siden - utrolig deilig!! :D

kan bruke de fleste buksene mine på formiddagen, men på kveldstid på meg knappe opp, blir så kvalm om det trykker på magen :p

Liker ikke mammabukser, hadde noen forrige svangerskap men de skled bare ned, gikk i tights hele tiden da :p

Bruka nesten bare skjørt og kjoler på jobb - kutta bare ut dei trangaste, ingen som reagera :)

Vanlige bukser er veldig ubehagelige nå. Alt som klemmer for mye på magen gjør meg kvalm! Men heldigvis bruker jeg ofte skjørt og kjoler på vinteren, så det er ingen som reagerer på det. ☺ Men jeg gleder meg til å kunne begynne å bruke mammaklærne mine! Jeg føler liksom at det er litt for tidlig enda... I høst hadde jeg begynt å bruke dem da jeg fant ut at jeg hadde hatt en ma. Da var det tungt å pakke dem bort igjen! Har ikke lyst til å måtte gjøre det igjen.

Back
Topp