Når kjente du daglige spark og hvor sparker din ?:)

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
kjenner svake spark når jeg slapper av på kvelden. Ikke daglig enda vil jeg si. Første gangen på torsdag. Er førstegangs og morkaka foran :) når kjente du spark daglig?:)

Er 19+6. Og hvor sparker din ?:) min sparker på venstre side. Både på midten av venstre side og lenger ned :) Ikke sprk på høyre side enda.

Jeg har morkaka foran! Kjente daglige spark fra uke 22:) kjenner på venstre side, nedover og litt foran! Men ikke noe på høyre side her heller;)

Kjenner mest på venstre side. Har kjent daglig i noen uker nå er 21+3. I den siste uka, syntes jeg sparkene har vært noe høyere:)

Har kjent daglig noen uker. Er 19+6, kjenner mest nede, men har vært stille i dag :/

Jeg har morkaka foran! Kjente daglige spark fra uke 22:) kjenner på venstre side, nedover og litt foran! Men ikke noe på høyre side her heller;)
Så er normalt å kjenne spark langt nede og?:D

Kjenner mest på venstre side. Har kjent daglig i noen uker nå er 21+3. I den siste uka, syntes jeg sparkene har vært noe høyere:)
Så du har også kjent langt nede?:)

Har kjent daglig noen uker. Er 19+6, kjenner mest nede, men har vært stille i dag :/
Husk at det er tidlig egentlig forndeg enda da:D og de sover jo.

Så er normalt å kjenne spark langt nede og?:D

Så du har også kjent langt nede?:)

Husk at det er tidlig egentlig forndeg enda da:D og de sover jo.
Jada, er egentlig ikke bekymret! Men syns jo at det er en betryggende følelse å kjenne spark :)

Denne gangen har jeg kjent bevegelser fra uke 15, dette er min tredje. Med første kjente jeg ikke før uke 19. Har kjent bevegelser mange ganger om dagen fra første gang jeg kjente spark, det har jeg gjort med alle barna. Nå kjenner jeg spark over hele magen, det varierer etter hvordan babyen ligger.

Kjent mange ganger om dagen fra uke 15+3

Denne gangen har jeg kjent bevegelser fra uke 15, dette er min tredje. Med første kjente jeg ikke før uke 19. Har kjent bevegelser mange ganger om dagen fra første gang jeg kjente spark, det har jeg gjort med alle barna. Nå kjenner jeg spark over hele magen, det varierer etter hvordan babyen ligger.
Heldig du :)

Kjent mange ganger om dagen fra uke 15+3
Oi, det var tidlig:o

Kjente bevegelser fra uke 15, er andregangs. Spark har jeg kjent daglig fra ca. uke 17. I begynnelsen kjente jeg spark kun helt nede, men nå kjenner jeg spark over alt. :)

Kjente bevegelser fra jeg var 14+4. Har kjent daglig fra uke 18 og idag fikk jeg se smådult utenpå magen for første gang <3 :) 20+0

Last edited:
Heldig du :)

Oi, det var tidlig:o

Ja veldig... Kjente utenpå da også... Jeg bærer veldig langt ut/fram og har morkaken på bakre vegg... Og dette er nr 3, og han er ekstremt aktiv!

Har det helt likt som deg... Kjente første bevegelsene ca 16 uker, og har side. Det kjent ganske mye liv hver dag. Varierer på hvilken side og nå sparker han også helt oppe med navnlen... Kan også se det utenpå :-) ser den "svakere" utenpå denne gang da morkaken ligger litt forran... Det gjorde den ikke sist:-)

Har det helt likt som deg... Kjente første bevegelsene ca 16 uker, og har side. Det kjent ganske mye liv hver dag. Varierer på hvilken side og nå sparker han også helt oppe med navnlen... Kan også se det utenpå :) ser den "svakere" utenpå denne gang da morkaken ligger litt forran... Det gjorde den ikke sist:)
Heldige dere :D

Kjente de første sparkene i uke 18, og har kjent de daglig siden da :) Men noen dager er det så få og svake spark at jeg er usikker på om det er babyen jeg kjenner :p

Back
Topp