Når kjente du at livmoren kom over bekkenet?

Bolletroll

Andre møte med forumet
Jeg er førstegangs og 14+5. Har ikke kjent noe særlig til en babykul ennå og vet ikke om jeg kan kjenne livmoren over bekkenet. Hvordan kjennes det? Det er et område som er litt hardere over skambeinet liksom, men skal man kjenne en markant kant liksom?

hvordan kjennes det ut, klarer noen å forklare?

Kan ikke hjelpe deg, for jeg lurer på det samme :p Jeg er 15+3 og klarer fortsatt ikke kjenne noe. Føler magen har vokst litt, så spørs om jeg bare ikke klarer å kjenne det under fettet da. Jeg er normalvektig, men har jo en fettreserve på magen :p

Kjennes ut som et litt hardere område nederst i magen :happy: viss du kjenner godt etter så kan du kjenne hvor dette harde område slutter :happy:
Min er helt oppe ved navlen allerede, så har kjent den en god stund :)

Kjennes ut som et litt hardere område nederst i magen :happy: viss du kjenner godt etter så kan du kjenne hvor dette harde område slutter :happy:
Min er helt oppe ved navlen allerede, så har kjent den en god stund :)
Da er det kanskje det jeg kjenner da! Har et litt hardere område som man kan kjenne hvor slutter :)

Jeg er 16+2 og kjenner det veldig når jeg ligger på ryggen. Da er det som en hard kul som ligger litt mer til høyre på magen og kan til og med se at det er forhøyet i det området :happy: kjenner det ikke like godt når jeg står oppreist. Oppdaget det ikke før 15+4 ish

Vet ikke om jeg kjenner livmor, men magen har blitt mye fastere og «hardnet» til de siste dagene, er 16+0 idag. Nå kjenner mannen forskjellen IG.

Kan ikke kjenne en hard kul akkurat, men kjenner at det er noe der nede, ca 8 cm under navelen. Det er litt ømt der. Magen er litt mer stram og åpenbart større enn før. Men har en myk mage og det er vanskelig å kjenne noe under fettlaget. :hilarious: Er normalvektig, men har alltid fått litt fett på magen framfor andre kroppsdeler.

Ja, jeg merker det faktisk best på at det kjennes annerledes «inni» en når jeg tar andre steder rundt magen. Det er ikke så hardt som jeg trodde det skulle være, men hardere enn området rundt. 15+0 i dag. Men har først klart å kjenne det nå siste par dagene når jeg ligger :)

Back
Topp