Når kjente dere spark?

Har morkaka på fremmre vegg så vandt med å måtte være tålmodig.Men nå når de ligger så lavt kjenner jeg hun rommestrerer der nede ❤️
 
Jeg har morkaka på både fremre og bakre vegg, men kjente henne plutselig tydelig 19+0 og da kjente også samboer. Kjent daglig siden da, men hardere og hardere slag/dult :) er 21+5 i dag.
 
Rundt 20+2/20+4 var de første sparkene som far kunne kjenne. Da hadde jeg kjent de utenpå i en ukes tid. Morkake ligger høyt bak og jeg har kjent liv siden uke 15.
litt tidlig til å være førstegangs kanskje, men jeg er ganske lav og slank, baby bæres stort sett "utenpå" kroppen (hvis du skjønner hva jeg mener). tenker dette han ha noe med det å gjøre?
 
18+6 kjente jm det utenpå, da hadde jeg akkurat begynt å kjenne noe selv. Så det gikk fra ingenting til masse :p
 
Kjente første små sommerfugl vinger som ikke KUNNE være luft i uke 14-15. :) Er førstegangs så hadde ikke ventet at jeg skulle kjenne noenting så tidlig! Nå er jeg i uke 22 og det er rene spinningsøkta der inne :p herlig <3
 
Jeg er 19+2 ca nå, og kjenner daglige spark. Begynte for under 1 uke siden. Har morkaka bak ved ryggen min nå, men kjente tidligere spark med nr 1 da var jeg 14uker ca, og hadde morkaka forran. :)
 
Kjente de første sparkene 17+2 og kjente det samtidig med hånda. Mannen kjente det ikke før akkurat 21+0 da han tydeligvis var litt sjenert for noen andre enn meg :p er idag akkurat 23+0 og nå ser jeg sparkene hans og at magen av og til flytter på seg. Er førstegangs og har morkaka på bakre vegg:)
 
Kjente liv fra uke 13. Bittesmå bobler i magen :) kjent liv tidlig med alle 3. Nå er jeg i uke 18 og kjenner tydelig spark. Morkaka ligger foran men kjenner veldig godt sparkene fordi :)
 
Morkaken ligger foran. og jeg kjente litt bobler rundt uke 15-16 tror jeg, men var litt usikker på om det virkelig var babyen. Nå derimot, i uke 22+2 er jeg ikke tvil om at det er Button som romsterer rundt.
 
Back
Topp