Når kjente dere spark?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Når kjente dere spark og bevegelse utenpå magen, om noen allerede kjenner det??
Har en utålmodig samboer som bare venter og venter :p
Er 18+2
 
Kjenner verken inni eller utenpå :( uke 21 i morgen :) kan si jeg er utolmodig
Forstår jeg. Morkaken min ligger foran så kjenner ikke så mye med mindre tøtto ligger å sparker i siden :p
 
Kjente i uke 18 ca. Og nå, uke 20, kjenner både jeg og mannen godt utenpå. Er andregangs da, kjenner visst litt tidligere da sier de :)
 
Kjente i uke 18 ca. Og nå, uke 20, kjenner både jeg og mannen godt utenpå. Er andregangs da, kjenner visst litt tidligere da sier de :)
Ja kjente mye tidligere denne gangen ettersom jeg visste hvordan det føltes :) får bare smøre oss med tålmodighet noen uker til :)
 
Forstår jeg. Morkaken min ligger foran så kjenner ikke så mye med mindre tøtto ligger å sparker i siden :p

Morkaka foran jeg også :) men kjenner ingen spark på siden. Men har fått noen støt på blæra så jeg trur er lillemor :D men føler jeg ikke kjenner hun bevege seg i det heletatt inni der :(
 
Begynte å kjenne bevegelse i uke 18:) Daglig fra ca uke 19. Mannen kjente også ca fra uke 19. Først de siste dagene hvor vi ser det på utsiden (er 21+4). Er førstegangs :)
 
Spark utenpå var kanskje i uke 19, altså forrige uke. Men er ikke ofte jeg føler at sparkene kjennes utenpå. Sambo har ikke fått kjent enda
 
Morkaka foran jeg også :) men kjenner ingen spark på siden. Men har fått noen støt på blæra så jeg trur er lillemor :D men føler jeg ikke kjenner hun bevege seg i det heletatt inni der :(
Kommet nok plutselig :) her var det en brå overgang, nesten over natten, fra ingen aktivitet til en god del aktivitet :) er du førstegangs?
 
Tror det er veldig forskjellig! Jeg begynte å kjenne i uke 14, og daglig fra uke 16. Mannen kjente vel ikke før rundt uke 30 første gangen, denne gangen kjente han i uke 21. :)
 
Eg er førstegangs. Eg og samboer kjente spark utenpå da eg var 20+0 :) kjente første spark da eg var 17+0 :)
 
Ja førstegangs :)
Da er det ganske vanlig at det tar lang tid før man kjenner noe, også mye og si hvor morkaken ligger. Hadde dette vært første gang for meg tror jeg ikke at jeg hadde kjent det så tidlig i grunn :)
 
Kjente det utenpå i uke 18. Da litt små dult, nå er det sånn at jeg kan se hvor han spenner. Er nå i uke 20 og mannen har ikke fått kjent enda for lillebror slutter alltid å sparken når han skal kjenne.:p Men kommende storesøster på 3,5 har kjent spark og syntes det er stor stas :)
 
Uke 15, kjenner det tydlig innvendig men de som prøver å kjenne på magen kjenner ingen ting. Er 18 +5 nå
 
Back
Topp