Når kjente dere spark?

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Er 14+1 og andregangs. Sist tror jeg at jeg kjente første spark rundt uke 17.
Nå er jeg litt utålmodig og venter bare på å kjenne første spark! Har lurt litt på om jeg har kjent noe, men er ikke sikker. De sier jo at man ofte kjenner det tidligere når man har vært gravid.
Når kjente dere andre?

16+5, :) 3. Graviditeten. Jeg også trodde jeg skulle kjenne det tidligere denne gangen, men har ikke merket noen ting :(

Jeg er tredjegangs. Usikker med første, men rundt ordinær UL tider. Andre gang i uke 12, denne gangen er jeg usikker på om jeg kjenner noe, og jeg er 16 uker idag. Har morkaken foran denne gangen, bak de andre..

Uke 18, andregangs

1.gangs. Kjent det svakt fra uke 15, og tydelige spark fra uke 17. Samboer kjente spark utenpå magen for første gang når jeg var 17 uker på vei ❤️

Uke 16-17... 3. gangs.... Har ikke vært på oul ennå, men tenker at morkaka må jo ligge foran, siden jeg kjenner så lite og ikke hver dag heller og nå er jeg 19+0... Litt trist, jeg hadde gleda meg sånn til og kjenne baby'n hele tiden :D

Godt å høre at det er forskjellig! De har ikke sagt noe om hvor morkaken ligger denne gangen! Får bare vente på sparket ☺️

Jeg kjente liv 15+6 med førstemann.. Nå er jeg 13+5 og har et par ganger kjent "noe" som jeg innbiller meg er lykkeliten, men sikker er jeg ikke... Gleder meg til å kjenne de første helt TYDELIGE livstegnene <3 kommer sikkert til å grine like mye som sist :-D haha... Det er en vidunderlig følelse :-)

Jeg kjente liv 15+6 med førstemann.. Nå er jeg 13+5 og har et par ganger kjent "noe" som jeg innbiller meg er lykkeliten, men sikker er jeg ikke... Gleder meg til å kjenne de første helt TYDELIGE livstegnene <3 kommer sikkert til å grine like mye som sist :-D haha... Det er en vidunderlig følelse :-)
Jeg venter også veldig! Utrolig deilig å kjenne liv i magen ❤️ tror jeg kjente noe i dag som kanskje er spark, men veldig usikker enda!

Jeg kjente første spark i natt, de var så sterke at jeg kunne kjenne de på utsiden også :) har ikke kjent noe bobling eller sommerfugler som mange snakker om, så det kom egentlig litt brått på ^^ men koselig ❤️ 19+0 og førstegangs

Back
Topp