Når kjente dere (som har flere barn)

Mammahjertet

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Liv? Jeg var 14+5-6 sist... Og det var kjempe tidlig. Men var innmari liten, og livmoren låg visst tilgjengelig til :-P i uke 16+ (noe) kunne vi se det utenpå som små leamus... Spent på denne gang :-)

Var vel 18 uker med første, og rundt 15 med de to andre

Forrige gang var jeg vel 15+4 tror jeg! Denne gangen har jeg litt mer og rutte med i utgangspunktet så er spent denne gangen jeg og :p

Tror jeg var nærmere uke 19, men hadde morkaka liggende foran. Var derfor det tok litt lang tid :)

Liv? Jeg var 14+5-6 sist... Og det var kjempe tidlig. Men var innmari liten, og livmoren låg visst tilgjengelig til :-P i uke 16+ (noe) kunne vi se det utenpå som små leamus... Spent på denne gang :-)
Omtrent samtidig som deg med første. Og det er vel veldig tidlig ja.. spent på denne gangen :-)

Sist kjente jeg ikke noe før etter OUL. Jeg hadde litt foranliggende livmor, så regner med det var derfor. Håper på å kjenne liv tidligere denne gangen :)

Rundt uke 20 første gangen og uke 17 andre gangen.. men jeg hadde morkaka foran begge gangene så det er nok grunnen til at jeg ikke kjente noe før det.

Back
Topp