Når kjente dere liv første gang ?

Noen tips for å kjenne etter bedre? Liggestilling, spise/drikke, klemme på magen, osv :love7

Jeg kjenner det best når jeg ligger helt flat ut på rygg (uten pute under hodet) og gjerne litt etter at jeg har spist noe sukkerholdig (f.eks fem min etter å hs spist eple eller klementiner). Kjennes litt ut som en sommerfugl som kiler meg på innsiden :love2 Jeg holder ikke på magen, da kjenner jeg ikke noen ting... Nå har kjent det så lenge at, jeg også kjenner bevegelser når jeg sitter/halvligger.

Men kan være vanskelig å kjenne det som førstegangs, for luftbobler som går gjennom systemet kan kjennes veldig likt som de første bevegelsene man kjenner. Med min første var jeg i ca uke 19 før jeg kjente noe, og da var jeg også usikker til tider hva jeg egentlig kjente...

Med første var jeg 14 uker og noen dager. Kjentes ut som sommerfuglvinger, eller en fiskehale.

Har ikke kjent det enda. Er 11+3.

Med første var jeg helt sikker i uke 20, hadde kjent noe i noen uker, men det var første gang jeg kjente et skikkelig dult. Nå er jeg 14+3 og har kjent liv en ukes tid :)

Back
Topp