Når kjente dere liv første gang ?

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Når kjente dere liv til baby i magen første gang?
Ser bare sånn fram til den dagen, men vet jo at det enda blir noe uker til før jeg kjenner noe da ;)

Med lillemor kjente jeg første gang liv dagen etter OUL. Var da 18+4. Kjentes ut som leamus.

Så man kjenner egentlig godt hva det er ? :joyful:
Både ja og nei, jeg tror nok jeg kjente bevegelsene tidligere også, bare skjønte ikke helt hva det var. Men når jeg først klarte å koble følelsen til fosterbevegelse så var jeg ikke lenger i tvil nei:)

Lykke til, det er en spennende tid du går i møte, veldig magisk å kjenne disse bevegelsene :)

Lurer på om det er bevegelser jeg begynner å kjenne så vidt nå, det er lenger nede og litt annerledes enn luften som beveger seg rundt. Men er ikke helt sikker enda :p kjente det rundt uke 15-16 sist, og det er ikke så lenge til.

Gleder meg veldig til og kjenne bevegelsene
Både ja og nei, jeg tror nok jeg kjente bevegelsene tidligere også, bare skjønte ikke helt hva det var. Men når jeg først klarte å koble følelsen til fosterbevegelse så var jeg ikke lenger i tvil nei:)

Lykke til, det er en spennende tid du går i møte, veldig magisk å kjenne disse bevegelsene :)
❤️

Jeg kjente så vidt litt liv i uke 12. Mange som ikke tror meg men jordmor bekreftet det på ultralyd! Er 13+4 nå og kjenner så vidt noe hver dag ❤️ Er mitt tredje barn men vet ikke om det har sååå mye å si :p livmor har kommet ganske langt opp også.

tror det var 15+1 med förste, 14+4 med nr to och nå denne uken med nr tre, ca 12+3 elns... så har varit heldig. Jag känner det bäst om jag sitter i skredderstilling i soffan og litt fremoverlent. Första gångerna går det så fort så vansklig å registrera egentlig. Men jag tycker det föles litt ut som när en luftbobble rör sig genom magen, men längre nede så här tidigt :Heartpink

Uke 16 med første.
Uke 17 kunne vi kjenne utenpå, både jeg og bf.

Uke 19. Hadde morkaka foran så var litt ekstra padding. Forsto at det var vanlig å kjenne litt sent med foranliggende morkake. Enig i at det kjentes ut som leamus første uka før det tok seg opp :Heartpink

12+6 denne gangen, er andregangs. Trodde ikke det kunne være sant, så avfeide det med luft. Men kjente dagen etter, og dagen etter og dagen etter...nå er jeg 14+2 og har kjent tydelig hver dag siden. Med første var jeg 16+0,

Med førstemann mellom uke 18 og 19. Kjente det også utenpå da. Små babydult☺️ Med nr 2 mellom uke 15 og 16. Hadde morkaken på fremsiden begge gangene.
Denne gangen har jeg morkaken på baksiden, så håper å få kjenne liv tidligere. Har kjent ”noe” både i går og i dag, men usikker på hva. 13+3 i dag.

Jeg kjente så vidt litt liv i uke 12. Mange som ikke tror meg men jordmor bekreftet det på ultralyd! Er 13+4 nå og kjenner så vidt noe hver dag ❤️ Er mitt tredje barn men vet ikke om det har sååå mye å si :p livmor har kommet ganske langt opp også.

Jeg lurte på om jeg kanskje kjente liv i uke 12, men var ikke sikker. Nå er jeg 14+3 og kjenner liv hver kveld :D Herlig følelse :Heartpink Graviditet nr 3 her også

Jeg lurte på om jeg kanskje kjente liv i uke 12, men var ikke sikker. Nå er jeg 14+3 og kjenner liv hver kveld :D Herlig følelse :Heartpink Graviditet nr 3 her også

Åå, er 14+1 her, førstegangs,og lurer på om jeg kjenner innimellom. Skulle ønske jeg visste om det var det eller ikke!

Noen tips for å kjenne etter bedre? Liggestilling, spise/drikke, klemme på magen, osv :love7

Back
Topp