Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så man kjenner egentlig godt hva det er ?Med lillemor kjente jeg første gang liv dagen etter OUL. Var da 18+4. Kjentes ut som leamus.
Både ja og nei, jeg tror nok jeg kjente bevegelsene tidligere også, bare skjønte ikke helt hva det var. Men når jeg først klarte å koble følelsen til fosterbevegelse så var jeg ikke lenger i tvil neiSå man kjenner egentlig godt hva det er ?![]()
Både ja og nei, jeg tror nok jeg kjente bevegelsene tidligere også, bare skjønte ikke helt hva det var. Men når jeg først klarte å koble følelsen til fosterbevegelse så var jeg ikke lenger i tvil nei
Lykke til, det er en spennende tid du går i møte, veldig magisk å kjenne disse bevegelsene![]()
Jeg kjente så vidt litt liv i uke 12. Mange som ikke tror meg men jordmor bekreftet det på ultralyd! Er 13+4 nå og kjenner så vidt noe hver dagEr mitt tredje barn men vet ikke om det har sååå mye å si
livmor har kommet ganske langt opp også.
Jeg lurte på om jeg kanskje kjente liv i uke 12, men var ikke sikker. Nå er jeg 14+3 og kjenner liv hver kveldHerlig følelse
Graviditet nr 3 her også
Jeg lurte på om jeg kanskje kjente liv i uke 12, men var ikke sikker. Nå er jeg 14+3 og kjenner liv hver kveldHerlig følelse
Graviditet nr 3 her også