Når kjenne liv i magen?

Jeg er 16+6 nå og har kjent små dult litt hver dag nå den siste uken ❤️
 
Jeg kjendte bobler i uke 16, men sånn skikkelig for bare en uke siden 18+1, så er det av og på.
Nå er det litt hver dag :joyful: sååååå koseli å litt rart. Har ikke helt innsett at det er helt på ekte før nå:Heartblue
 
Her er det myyye liv nå, hver morgen kan jeg ligge og kjenne spark på utsiden også! Og gjennom dagen er H*n sjeldent i ro :p
 
Har kjent små flikk fra uke 14 ish, og så var det helt rolig i magen slik at jeg ble bekymret. Men fra omtrent en uke siden har jeg kjent noe hver dag om bare 1 liten dult. Er nå 18+2
 
Har kjent en stund nå, og nå de siste dagene hver dag:Heartred det er så koselig og gleeeeder meg til at de andre her også kna kjenne:love7
 
Jeg har ikke kjent noen ting. Er 17+5 :(

Sniker fra sen-august. Antar du også er førstegangs som meg ut i fra nicket :happy: Jeg kjente ikke noe særlig før 18+3 her enda jeg har morkaken bak, så hold ut! I dag er jeg 20+2 og har kjent gode dult et par ganger. Gled deg, det er en helt syk følelse :joyful: Får skikkelig magesug hver gang og måtte le høyt ene gangen, for det føles så fremmed :angelic:
 
Sniker fra sen-august. Antar du også er førstegangs som meg ut i fra nicket :happy: Jeg kjente ikke noe særlig før 18+3 her enda jeg har morkaken bak, så hold ut! I dag er jeg 20+2 og har kjent gode dult et par ganger. Gled deg, det er en helt syk følelse :joyful: Får skikkelig magesug hver gang og måtte le høyt ene gangen, for det føles så fremmed :angelic:
Tusen takk! Godt å høre flere som har det som meg. Gleder meg veldig til å kjenne liv!!!
 
Back
Topp