Når kjenne liv i magen?

Med eldste og morkaka foran kjente jeg i uke 16-17 tror jeg. Mellomste hadde morkaka bak, og der kunne jeg kjenne ca uke 13, samme nå på yngste :) kjenner små dult ca hver dag :)
 
Med eldste og morkaka foran kjente jeg i uke 16-17 tror jeg. Mellomste hadde morkaka bak, og der kunne jeg kjenne ca uke 13, samme nå på yngste :) kjenner små dult ca hver dag :)
Åh, så tidlig! Jeg er i uke 13 i morgen. Gleder meg sånn til å kjenne liv. Blir liksom mye mer virkelig da!
 
Mener jeg kjente liv i uke 14 med 11-åringen. Ikke kjent liv enda nå, er 14+0 i morgen så jeg venter spent! :)
 
Kjente i uke 18 med første uke 16 med andre og kan kjenne små dult når jeg ligger heeelt stille nå, uke 14 i morgen :)
 
Ved nr1 kjente jeg fra uke 23 (!!), hadde morkake foran.

Jeg har alltid vært helt bestemt på at man ikke kan føle noe så tidlig i graviditeten, men mener jeg har følt noe de siste dagene sånn ca fra 12+6 til nå 13+3. Sånn sommerfugl-dult. Helt merkelig. Spurte i dag hvor morkaken er, men den var litt overalt iflg legen og vanskelig å si om den legger seg foran eller bak.
 
Jeg kjenner en slags rullende boblefølelse på et punkt i magen innemellom, men jeg kan ikke si sikkert at det er bebis. Jeg er 14+1 og har kjent det i noen dager nå :shy:
 
Jeg kjente også ganske sent med første (ca uke 20). Hadde morkaken foran
 
Jeg kjente I uke 16 når jeg hadde morkake foran sist, uke 14 I overimorgen og håper det snart skjer :joyful::joyful:
 
Etter at jeg var på UL i dag, 13+4, og så hvor aktiv den var, så er det akkurat som jeg kan kjenne noe slags bevegelse inni der. Men det kan jo være innbilning også, eller noe annet jeg kjenner på. Gleder meg sånn til å kjenne bevegelse, kan ikke vente!
 
Jordmor som tok ul i uke 13 mente det ikke var mulig å kjenne noe enda. I tillegg har jeg morkaken forran. Er nok bare luftbobler, men liker å tro det er en bebis;)
Uke 18 med nr 1, og uke 20 ish med nr 2 når morkaka var foran.
 
Med nr 1 kjente jeg ikke bevegelser før i uke 18.
Med nr 2 og 3 kjente jeg fra 14 ish.. hadde morkaken foran med nr 3.
Har morkaken foran denne gangen også, men ikke kjent noe enda. 14+5 idag..
 
Kjente liv rundt uke 18 med de 2 forrige. Nå er jeg i uke 15+4 og venter spent :)
 
Er i uke 14 nå og synes jeg innimellom kan kjenne små "kilinger" der nede, men er usikker på om det er bevegelse fra mini eller noe annet..
Gir det en uke eller to til, så vil jeg nok kjenne det bedre tenker jeg. Blir godt å kunne kjenne den ordentlig. Blir jo mer ekte da, og gleder meg virkelig til at barna kan kjenne den:happy:
 
I natt lurte jeg på om jeg kjente noe lette bevegelser, men kan også bare være tarmen som tullet seg. Jeg var nemlig litt dårlig i magen i går på dagtid. Jeg er 13+1 i dag og har morkaken foran.
 
Er helt overbevist om at jeg har kjent bevegelser nå! Kun noen få ganger og helt tilfeldig! 15+2 i dag! :)
 
Har kjent små pirk siste uken, så fra uke 15 ca. Med førstemann så husker jeg ikke, for det er 12 år siden :) Men tror det var noe senere.
 
Back
Topp