Når kjøper dere inn?

Jeg har ikke kjøpt så mye ennå, men regner med at bilstol, babycall, stellebord og barnevogn kjøpes inn mellom desember-februar. Jeg må se an om vi får noen av tingene i julegave. Jeg mistenker at svigermor har noen planer om å overraske oss med noe:)

Vi har det meste av klær fra før, men regner med at det blir litt småhandling etter jul.

Kremer og andre pleieprodukter kjøpes inn i mars-april tenker jeg:)

Men NÅ har du kjøpt vogn!! :D den fineste av de alle :D <3

Jeg tenkte å ikke kjøpe noe før etter nyttår. Men kom over flere billige kupp på finn, som i tillegg var i nabobyen (pleier stort sett aldri å være noe i nærheten av her jeg bor) så da måtte jeg slå til. Sparte 2500 kr på ei vugge og 1300 kr på et stellebord.

I tillegg var det jo tilbud på black friday som jeg ikke kunne la være, så sparte 500 kr på sånn sakkosekk/vippestol (husker ikke hva de eter men koster 1500 til vanlig) og 1300 kr på ei seng.

Jeg fikk nesten litt vondt av å handle så tidlig, da jeg er ganske nervøs etter en MA i fjor. Men mannen er student og når vi kan spare flere tusen så så gjør vi gjerne det!

Vogn i går, og babycall i dag. Jeg kjøpte neonate 8000dv, på Barnas hus til -25%. Nå skal jeg ha en liten innkjøpsstopp frem til januar:)

Og der ble det til at jeg bestilte Chicco Next2me Silver :D Har siklet på den ei stund og kunne ikke dy meg lengre :P Men tror den blir veldig fin de første månedene ;) Fant den til ca. 1 800,- på Mimmis.no

Så langt er det bare "vindus shopping " her. Tenkte å vente til etter ultralyd med å kjøpe noe. Men har noen kommende besteforeldre som er veldig ivrige og helst vil kjøpe alt de ser

Handler litt på Finn når et dukker opp rimelig utstyr i nærområdet innen bæreavstand, siden vi ikke har bil :)

Er det flere enn meg som kjenner at det klør i fingrene etter å kjøpe inn masse? Jeg har mye fra før etter førstemann, men det er jo så mye fint å få tak til de små:) Fornuften min, og tanken om gjenbruk, holder meg litt igjen..

Jaa, har så lyst til å kjøpe ting! Spesielt detaljer/klær til jente ettersom det vi har kjøpt hittil er unisex:p

Oi... Har ikke tenkt tanken på å kjøpe noe ennå vi.. Har vært innom barneavdelinga på hm en gang og kikka. Men kjøpte ikke noe.. Skal låne en bilstol og en vugge er på plass.. Så har mye å fikse etterhvert.. Men syns det er tidlig ennå..

Mangler fortsatt bilstol og stellebord, og kanskje et unisex hentesett siden vi ikke vet kjønn og har guttetøy fra før :)

Her mangler stellebord av de store tingene. Ellers småtteri som babycall, babynest, dyne, sengetøy, en del klær, kluter etc... En del av dette får vi også da ;) Jeg setter meg som mål å være klar til påske kanskje? Termin 19.05.17, men greit at alt er klart, vet jo ikke hvordan formen blir og nøyaktig når han kommer :)

Jeg er helt ferdig jeg :O mangler bare bleier, salver og slike ting, men det er jo ikke noe hast for det er jo ting man kjøper når babyen er kommet:-) Termin 18.mai, så er vel godt i rute, tør jeg å påstå :-P

En måned før sånn ca. Men nå er jo kommende storebror bare 1,5 år så vi har jo det meste her allerede :)

Nå merka jeg at jeg ble stressa:P har egentlig ikke handlet inn noenting! Har ett stellebord og seng, men det er til barnerommet og kommer ikke til å bli brukt før baby er HVERTFALL 6 mnd... Wææ, føler jeg må ut å handle nå!!! :P

Vi kjøpte bilstolsete i går. Ettersom vi må ha et som kan roteres, så ble det et til 4500.- men nå er vi ferdig med alle de store tingene. Godt:)

Jeg handlet også inn en del kluter, laken++ på Kid.no i går ettersom det er 50% på alle barnevarer. Det gjenstår fortsatt en hel del småting, men det er greit å ha litt igjen å handle inn. Det er jo fortsatt noen måneder igjen:)

Jeg gleder meg til å begynne å vaske babytøy og legge det inn i skuffer og skap på barnerommet:)

Bare bilstol som mangler hos oss, og noe klær siden det er ei jente som kommer. Ellers har vi alt etter storebror som er 1,5 år vi også :)

Arver det meste av "stort utstyr" + klær fra storesøsteren min så vi sparer en del penger på det :) må handle inn kluter, kremer, bleier osv men blir vel ikke før en måneds tid før termin kjenner jeg oss rett [emoji23]

Back
Topp