Når kan man tyde kjønn på ultralyd?

Jeg skal på ultralyd hos Martin Lundring på Jessheim på fredag. Er da 14+1. Jeg er veldig spent på om vi får vite kjønnet! Har en skikkelig guttefølelse❤ Har hørt at Lundring er utrolig dyktig og at han «aldri» tar feil på kjønn.
 
Jeg skal på ultralyd hos Martin Lundring på Jessheim på fredag. Er da 14+1. Jeg er veldig spent på om vi får vite kjønnet! Har en skikkelig guttefølelse[emoji173] Har hørt at Lundring er utrolig dyktig og at han «aldri» tar feil på kjønn.

Bare å glede deg! Han har jeg gått til i to andre svangerskap før denne lille i magen! Og han hadde rett med kjønnet! ;) kjempe dyktig og vet hva han gjør :)
 
Jeg skal på ultralyd hos Martin Lundring på Jessheim på fredag. Er da 14+1. Jeg er veldig spent på om vi får vite kjønnet! Har en skikkelig guttefølelse❤ Har hørt at Lundring er utrolig dyktig og at han «aldri» tar feil på kjønn.

Han er en av få som tilbyr privat ultralyd som er utdannet fostermedisiner, har lest at han tidligere har jobbet på fostermedisinsk avd. På Rikshospitalet og nå også jobber på tilsvarende avdeling på Ahus (om jeg husker rett). Det er stort sett jordmor eller gynekolog som utfører ul privat. Han er altså blant de beste på fosterdiagnostikk i landet, og jeg ville følt meg trygg på at han kan se det som er av eventuelle avvik og nok også er god på tyding av fosterets organer generelt :)
 
Dere som har tatt tidligere ultralyd her, har den vært utvendig? Og hvis dere tok det i Oslo, hvor gjorde dere det?
Er 13+1 og vet ikke om jeg klarer å vente til OULxsmile3
 
Back
Topp