Når kan man tyde kjønn på ultralyd?

Issr

Betatt av forumet
Jeg har time på torsdag til privat ul, er da 14+1. Håpet med den timen er å få vite kjønnet. Ser nå at det er ledig idag også og jeg er veldig fristet til å bytte timen, er det store endringer på de få dagene? [emoji28] er 13+5 idag. Er det noen som har fått vite kjønn så tidlig?
 
Fullt mulig å se kjønn både i dag og på torsdag og babyen ligger riktig :)
 
Vi fikk vite det for en uke siden og da var jeg 13+4 [emoji4] Så det er mulig hvis babyen ligger fint til[emoji108] Lykke til[emoji4]
 
Tusen takk [emoji847] da har jeg endret timen så krysser vi fingrene for å få vite noe idag så nysgjerrig som vi er [emoji28]
 
Tusen takk [emoji847] da har jeg endret timen så krysser vi fingrene for å få vite noe idag så nysgjerrig som vi er [emoji28]

Lykke til!!
 
Vi fikk vite på fredag 12+2 :) så som de andre sier, ligger babyen riktig og den som utfører ultralyden vil si det så kan du få vite :) en venninne av meg fikk vite det 11+5, da måtte hun presse litt for de ville ikke si noe så tidlig der hun var.. men hun fikk de til å si det til slutt, litt pressing :rolleyes:
 
Vi lette og lette på ul 12+1, men ikke nubbesjans til å se noe :) ikke da vi var 12+3 sist gang heller :) men kjønnet er jo utviklet, så er bare om babyen ligger riktig og om ul-apparatet er "bra nok" tror jeg, det har sikkert også litt å si :)
 
Vi var på ul i uke 13+3, men det var helt umulig å se kjønn sa hun [emoji4] Lykke til
 
Vi på hos ultralyd labratoriet på fredag, da fikk vi se det i 3d. Og han snudde hele babyen, da er jeg 95% sikker på at jeg såg en gutt. Så jeg spurte, men han ville ikke si det så tidlig. Da var jeg 11+6.
Så er spent på oul som er om 5 uker og 2 dager
 
Åå, blir spennende da [emoji7][emoji1376] her fikk vi så dårlige bilder i 3D pga morkaken ligger på fremre vegg og dermed dekker hele babyen [emoji30]
 
Vi var på ul 13+3 og fikk beskjed om at man da kunne se kjønn hvis man fikk en god vinkel :) Det gjorde vi, men navlestrengen lå pent plassert midt oppå ;)
 
I min innkallelse til ul sto det at de ikke prioriterte tid til å si kjønn på babyen. Betyr dette at vi ikke vil få vite det?
 
Vi var på privat ultralyd dagen før vi dro til syden, jordmor sier da at hun var trodde det var en gutt, ville ikke garantere det[emoji4] så vi er litt innstilt på gutt nå[emoji4]
 
I min innkallelse til ul sto det at de ikke prioriterte tid til å si kjønn på babyen. Betyr dette at vi ikke vil få vite det?

Hvis det er innkallelse til oul, så er det fordi sykehusene har opplevd at en del misforstår årsaken til ordinær ultralyd. Hovedfokus er å avdekke misdannelser, avdekke hvor morkake ligger og slikt. Å få vite er en bonus som har kommer de seinere årene og når babyen ligger rett til så er de aller fleste jordmødre villige til å se og uttale seg om kjønn :)
Har ikke hørt om noen som ikke ser etter kjønn dersom det er mulig å se :)
 
I min innkallelse til ul sto det at de ikke prioriterte tid til å si kjønn på babyen. Betyr dette at vi ikke vil få vite det?

Jeg tror det står som standard på alle innkallelser for å understreke at det ikke er det som er formålet med undersøkelsen :) Jeg har ikke hørt om noen som ikke har fått vite.
 
Back
Topp