Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lyst til å si; vise hensyn... Men akkurat når det gjelder dette: man MÅ jo faktisk på jobb. Brøytemaskiner kjører jo også rundt midt på natta og bråker. Når det gjelder bil og jobb er snø noe dritt, og man bør ha høy toleransegrense for akkurat dette!!!
Helt enig!Nei, det er ikke alle som klarer å måke for hånd!
Jeg har ikke snøfreser men syns det er helt ok alt folk freser fra tidlig morgen.
Gresset klippes aldri tidlig og heller ikke etter 20, ei på søndagerJeg kjenner jeg synes det er flott å være sær om det betyr at jeg tar hensyn til andre. Jeg ville aldri ha startet opp snøfreseren eller en gressklipper før 07 om morgen.
For det første så finnes det mange mennsker som ikke jobber normaltid, noen har kanskje akkurat kommet i seng, noen har kanskje barn som har problemer med å sove om natten og er ekstre vare.
Men jeg vet at vi lever i ett samfunn der det å vise hensyn til andre blir mindre og mindre av.
Jeg hadde uten tvil tatt spaden om jeg begynte tidlig en morgen. Det hender ganske ofte at jeg drar på jobb ved 03 tiden og jeg hadde aldri villet vekket min nabo fordi jeg måtte på jobb.
Men svarene jeg fikk i denne tråden var som forventet![]()
Gresset klippes aldri tidlig og heller ikke etter 20, ei på søndagerder er jeg nøye. Men fresen fyres opp for jeg måker ikke 50 meter med spade/skuffe kl 5-6 på morran! Men som regelt freser vi på kvelden!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Vel jeg må si jeg synes det er STOR forskjell på snøfresing og gressklipping! Det kan ikke sammenlignes; man har ikke behov for nyklippet gress føær man drar på jobb, men det kan være greitt å komme seg fram på veiene. Jeg tenker at om naboene blir sure for snøfresing så er det de som er sære. For all del om du synes det er greitt må du jo bare måke for hånd.Jeg kjenner jeg synes det er flott å være sær om det betyr at jeg tar hensyn til andre. Jeg ville aldri ha startet opp snøfreseren eller en gressklipper før 07 om morgen.
For det første så finnes det mange mennsker som ikke jobber normaltid, noen har kanskje akkurat kommet i seng, noen har kanskje barn som har problemer med å sove om natten og er ekstre vare.
Men jeg vet at vi lever i ett samfunn der det å vise hensyn til andre blir mindre og mindre av.
Jeg hadde uten tvil tatt spaden om jeg begynte tidlig en morgen. Det hender ganske ofte at jeg drar på jobb ved 03 tiden og jeg hadde aldri villet vekket min nabo fordi jeg måtte på jobb.
Men svarene jeg fikk i denne tråden var som forventet![]()
Vel jeg må si jeg synes det er STOR forskjell på snøfresing og gressklipping! Det kan ikke sammenlignes; man har ikke behov for nyklippet gress føær man drar på jobb, men det kan være greitt å komme seg fram på veiene. Jeg tenker at om naboene blir sure for snøfresing så er det de som er sære. For all del om du synes det er greitt må du jo bare måke for hånd.
Da har kanskje ikke du så mye å måke på??Det bråker like mye så ingen forskjell. Hvorfor er det greit å vekke naboen på vinteren men ikke sommeren?
Jeg måker gjerne for hånd om det betyr at jeg tar hensyn til mine naboer![]()
Da har kanskje ikke du så mye å måke på??
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app