Når kan man forvente å få mage?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
som førstegangsgravid? Har ikke lagt på meg noe enda i sv.skapet..! Men vil gjerne ha en liten baby-bump snart :) men hører det kan være så sent som 17-20...!:oops:
10+1 idag :D
 
Forrige svangerskap fikk jeg ikke mage før uke 25-26. Var dog LITT overvektig, men har en mistanke om at guttungen lå ganske langsmed ryggraden også, som høygravid så jeg nemlig ut som jeg "bare" var 6 mnd på vei. Spent på hvordan det blir denne gangen, da jeg er mer overvektig enn med guttungen.... skal denne babyen legge seg langsmed ryggraden, er jeg redd jeg ikke kommer til å få skikkelig gravidmage før uke 30-31 uten å se bare "feit" ut.
 
Første gang kom den rundt uke 16, var da ganske tynn. Andre gang kom den ca uke 20, var da litt overvektig. Denne gangen er jeg spent, 3. Gangs fødende men overvektig. Ingen antydning enda, men er bare 8 uker da
 
Fikk en liten bump rundt uke 14 første gang:) rundt uke 20 hadde jeg en god gravidmage. Jeg er veldig tynn da, så det synes jo veldig fort... Er til vanlig str. 34;)



Jente født 02.06.10
App taster :)
 
Fikk en liten bump i uke 11 med første:) men var vell rundt uke 15 før det vistes at det var en babymage:)


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
 
Første gang fikk jeg mage rundt ordinær UL tid, uke 18-19, men hadde en "kveldsmage" som kom fram fra uke 15 ca... Det er herlig å få mage og kjenne spark, de to absolutt beste milepælene syntes jeg, kjente første ordentlige spark 17 uker på vei :-D


Termin 9.jan ❤️
 
Fikk en liten bump rundt uke 14 første gang:) rundt uke 20 hadde jeg en god gravidmage. Jeg er veldig tynn da, så det synes jo veldig fort... Er til vanlig str. 34;)



Jente født 02.06.10
App taster :)

Jeg er også str 34 fra før av :) Håper jeg å ser i uke 14 :)
 
Sniker fra august og vil bare fortelle at det å være tynn fra før betyr ikke nødvendigvis at magen kommer noe fortere. Nå er jeg høy da men er i uke 29 nå og først nå det begynner å se mer ut som en gravidmage enn bare litt lokal overvekt. Kunne nok fortsatt skjult magen i de rette klærna. Så det er veldig individuelt når den kommer men slett ikke uvanlig å dra på OUL utenat gravidmagen har kommet.
 
Jeg er 153 cm lav. Og overvektig. Men jeg får superfort gravidmage. Allerede nå er skjorten min trang :( og jeg har ikke lagt på meg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Med første var jeg vel rundt 12 uker. Kjøpte min første gravid bukse da også.

Med nr 2 tror jeg den også kom rundt 12.

Nr 3 kom rundt 7-8 men da hadde jeg mistet 10 kg da så så det fortere :p

Nå, ikke antydning til gravid mage :pmen har litt ekstra polstering på magen :p men tenker den er på plass om 35 pluss dager ;)


❤️Termin 17.jan.15❤️
 
Foreløpig håper jeg at min kommer sent.
Vil ikke at folk skal vite på en god stund.
Men jeg er ganske kort i overkroppen, så jeg tenker at det kan bety tidlig mage.
 
Med førstemann fikk jeg en liten mage rundt uke 16. Nå synes den å komme noe tidligere for allerede nå har jeg fått en liten kul, i uke 6+6, men denne skjules godt av kjoler :) Men så har jeg og vært mer oppblåst nå enn sist. Er normalvektig, og str. 34-36 til vanlig.


❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015
 
Husker ikke helt når jeg fikk mage sist gang, men mener å huske at det var tidlig. Så hvertfall ut som jeg var 6 mnd på vei på ordinær ultralyd ;-) haha! Får sikkert tidlig mage denne gangen også. Er så oppblåst for tiden at jeg nesten føler gravidmagen har kommer alt :p
 
ImageUploadedByBV Forum1401619155.717261.jpg
Her var jeg 16 uker i første svangerskapet. Det hadde vistes en god stund for alle da:p Er lang og slank


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
 
Jeg har fått sent før. Rundt uke 18 kanskje!?

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)
 
Var vel rundt uke 16 med første og 14 med andre, kansje 12 denne gangen da:D Sies det ikke at livmora kommer fortere opp desto flere svangerskap man har bak seg?:)
 
Er i uke 9 og ser allerede forskjell. Buksene mine begynner å stramme rundt hoftene. :)
 
I mitt første svangerskap begynte magen å synes uten klærne i uke 14, men det var ikke før uke 16 det kunne syntes med klær på! Det er så individuelt at man ikke kan sammenligne med andre. Alt kommer an på om livmoren din ligger lavt eller langt bak eller langt frem og om du er tynn eller har fine former, noen får jo ikke mage før de er i 3. trimester også. Nå er jeg 6+ og kjenner at buksene begynner å stramme, har allerede en liten kul under magen. Ei venninne har akkurat begynt å få magen og hun er i godt ut i andre trimester.
 
Back
Topp