Når kan man fortelle?

12 uker er jo den gylne regelen på når man forteller det til folk. Vil det si 12+0, eller 11+0, som blir uke 12 i følge de fleste apper? Hva rekner dere andre det som?

Er 10+0 i dag (uke 11), og preggers skrev at risikoen for medfødte misdannelser nå er betydelig mindre (altså sjansen for SA?) da organene er på plass. Har så lyst å fortelle det til hele verden :hilarious:

Jeg tenker 12+0, det er jo da man er 12 fullgåtte uker :) Vi har allerede fortalt det til de nærmeste. Men fortsatt litt usikker på når «hele verden» skal få vite det.

Storebror og min mor og far og svigerfar har fått vite det her. Så skal vil på TUL den 30 okt. 11+1. Etter det kommer vi til å fortelle det til de andre nærmeste i familien og på jobb :)

Noen venninner og kompiser vet det og søstera mi :happy: de andre får vente til vi har vært på tul om 2 uker :happy:

Fikk sånn sjokk at jeg fortalte det raskt til mamma for støtte, og ei venninne. Så da vet stefar min det og.
Så fortalte jeg det til sjefene sist uke, fordi vi er en liten bedrift så de trenger å planlegge og jeg var så dårlig at jeg måtte bare si det. Da var jeg nesten 6+4.

Er nå 7+4 å har ikke sagt det til noen flere enda. Nestemann regner jeg med blir ungene.

Back
Topp