Noen som vet? Tenkte å vente med ultralyd til oul, men hadde vært kjekt å hørt "liv" før det!
22.01.11 lille klumpen min
20.04.15 lille spira mi
20.04.15 lille spira mi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fikk høre hjerte slå i går og er nå 7 uker på vei Gyn. sa jeg var på grensen med når en kunne høre hjertet
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg var på UL og gjorde det vaginalt. Betryggende å få svar på livNå ble jeg nysgjerrig! Var det på UL, eller med doppler?
Mener man ikke kan høre med doppler før livmoren kommer over symfysen, men alt man får til er jo en bonus
Jeg skal ikke ha tidlig ul, venter til oul. Men kan jo hende legen finner den før den tid.Fikk beskjed av legen når jeg var 7+3 at det kun var mulig å høre hjertelyden ved et ultralydapparat, han kunne ikke måle hjertelyden før etter uke 14 med utstyret han hadde jeg bestilte også angel sound dopler, mener det stod uke 14 på den siden jeg bestilte det også så du må nok vente til ultralyd
Sent from my iPhone using BV Forum
Med sånne doppler?Jordmor fant hjertelyd på meg 9+0, måtte leite ganske lenge.. men plutselig fant ho den. Det var stort! Tok opp på film, og ser på den ofte !
Med sånne doppler?
20.04.15 lille spira mi
Vet egentlig ikke hva det er jeg heller, men må jo være det da. Men legen bruker vel bare stetoskop?Litt usikker på ka de blir kalla, men de va et lite apparat som gikk kun fanga opp hjertelyd
Legen min bruker det samme som jordmorVet egentlig ikke hva det er jeg heller, men må jo være det da. Men legen bruker vel bare stetoskop?
20.04.15 lille spira mi