Når kan jeg føde??

dollygirl

Glad i forumet
jeg er 35 uker på vei =) når kan han komme visst han kommer før termin????

alt fra 14 dager før termin.....så da er du gankse nærmt snart[;)]

Så greit å ha alt klart nå kanskje[;)]

prematurgrensen går ved 37 uker, så etter dette kan de bare komme sier jordmoren min ihvertfal [;)]

første mann kom i veke 36....... vatnet gjekk,...Han var da 2217g og 42 cm

Me låg ei veke på sjukehuset,pga gulsot, og at han kom før tida.. men han har ikkje noko prematurtrekk...
Han er liten for sin alder, men følger si vekt og sin lengde..

Litt positivt at han kom før var at ingen hadde starta å mase..."er du klar nå"....nå sendte me berre ei melding..Sondre er født...heheheh

Men er du kome til veke 37 så kan han kome når som helst

ungen kan jo komme når som helst egentlig.
Men uke 38- 42 er innenfor terminen.
uke 37 er en mellomfase, du er ennå ikke innenfor termin, men ungen er ferdig utviklet og ikke lenger prematur[;)]

Teoretisk sett kan han komme no, men du må kanskje belage deg på noen dager evt. uke eller to på sykehuset.. ellers sier de vel at etter uke 37 e de ikkje premature lenger.. greit nok, men de vokser alle individuelt så kan godt være din e ganske stor no liksom og ikkje ville trengt noe som helst hjelp osv.. men ja, alt e individuelt[:D]

takk for svar jenter!! =) gleder meg =) håper han kommer før termin =) han kan godt komme i uke 37, 14 dager til =) =)

prematurgrensen er på uke 37, men babyen kommer når h*n er klar[;)]

Leste et sted at et vanlig svangerskap er mellom 37 og 42 uker jeg.. Har hele tiden sagt at jenta mi bare kan komme når ho vil fra uke 37 for min del.. Men jenta mi er også litt over gjennomsnittet stor. [8D] Forrige gang vi sjekka sa sonografen at hvis ho fortsatte å vokse jevnt framover ville ho veie rundt 4,3 kg ved termin. Så ho må gjerne komme litt før, bare ho venter 9 dager til. Hehe..

Back
Topp