Første gangen fekk vi vite det på tul 11+2... no va eg på tul så tidlig at det ikkje va mulig å sjå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prisene står på siden deres, søk på kvinneklinikken Jessheim. Tror det er 1800, men han går gjennom 30-40 ulike sykdommer, og du får se i 3D og masse diverse. Beste ultralyden jeg hadde gjennom svangerskapet
Sniker fra Juli. Hva sjekker han på denne ul/ hva kan de se? Tenker siden du skriver sykdommer osv?
Jeg husker dessverre ikke alle 30 sykdommer i hodet downs +++ hvis du ringer og hører så får du bedre svar enn meg ! Han jobber både på risken og ahus med feil i svangerskap, sykdommer som er oppdaget tidlig osv, utrolig dyktig mann.
Som andre skriver så er han på Jessheim helt rå på kjønn i uke 12-13. Han har sagt riktig på alle jeg kjenner som har vært der så tidlig inkludert meg selv (5 stk). Tar seg god tid og forklarer godt underveis hva han sjekker ut. Får bilder og video på minnepinne. Skal dit selv i uke 12
Skal dit når jeg er 12+0 etter el termin. Håper han kan se kjønn da, og det ikke er for tidlig. For ta det som en bonus om han klarer det. Viktigere med en frisk baby