Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke fått så tydelig på babyplan sinLegger ved et bilde her fra forumet som kan være til hjelp + bildet mitt, der digital viste 1-2, 18 dpo/4+4.
Hadde jeg vært deg, ville jeg venta med å teste om 2-3 dager og seJeg har ikke fått så tydelig på babyplan sin
Hvilken type test tok du? Claire blue er de samme som legen bruker (i alle fall her) men de kan i alle fall finne det ut med blodprøve.Jeg tok to tester er 6 over var negativ... vente ei uke før jeg tar test til legen... var urin nr to da jeg testa meg men kjøpa tester var negativ 2002 og 2010
Vist ikke vet jeg ikke hva denne kroppen styre med
Lei meg og glad og skuffa på en gang
A1 og clerblue digitalHvilken type test tok du? Claire blue er de samme som legen bruker (i alle fall her) men de kan i alle fall finne det ut med blodprøve.
Leit om det ikke var noe siden du hadde sett frem til det..
Fikk ikke gravid på digital
Skal ta ny test imorra få se
Er ganske øm i puppene så håper virkelig mine svake streker stemmer
Jeg er 7 dager over etter mitt hode fikk neg på to tester i dagJeg er 12 dpo
Jeg er 12 dpo
Jeg er 7 dager over etter mitt hode fikk neg på to tester i dag
Men husker ikke om jeg hadde mens to ganger i april.. så kanskje jeg får mens om 6 dagerkroppen er øm puppene og magen alt henger ikke på grep
Ja jeg har en ny test liggende.. tenkte og ta den om noen dager...Det er ikke vanlig å teste positivt bare 7 DPO. Hos mange er det da egget fester seg og da tar det ennå minst to dager før et positivt resultat kan vises på en test. Ta en ny test i morgen!
Jeg vet ikke hva jeg skal si eller føle. Forrige runde med letrozol og ovitrelle fikk jeg positive tester 12 dpo. Jeg er 13 dpo idag og fortsatt ikke sterkere. Kan det variere fra en svangerskap til annen?? Er det skygger jeg ser ??
Også får jeg resultater på blodprøven (tatt på mamdag) se hva legen har skrevet. Forstår ikke helt hvordan jeg skal tolke dette også. Er så redd og lei meg hvis blodprøven blir for gammel vil det si at forurensning gir utslag på hcg eller har det gått utover hcg så den fanges ikke opp? Vet ikke. Oppgitt.
Vis vedlegget 297312 Vis vedlegget 297313 Vis vedlegget 297314