Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at alt er bra neste gang òg Klarer du å slappe av denne gangen, eller har du mange bekymringer? Eg hadde to SA i starten på året, og blir skikkelig nervøs innimellom. Håper på tidlig UL for å muligens roe nervene.Dette er mitt 3 barn, (5. graviditet) og har siden september i fjor hatt en SA og en MA, så jeg tar det med slående ro denne gangen.
Tenker at jeg bestiller legetime i uke 12, da er det vel de obligatoriske blodprøvene?
Orker ikke å sette i gang stort apparat for så å miste igjen!
Var på UL i går pga stor blødning og sterke magesmerter. Hjertet slo og var nå ca 7 uker. Skal på ny UL på tirsdag! Håper ikke på en ny SA eller MA!
Huff, jeg slapper ikke av o det hele tatt. Hver dag går jeg med bekymringer og tenker at jeg har lyst til å gi opp. Er så utmattende å gå å hele tiden vente på at det skal gå galt denne gangen også! Hadde ingen av disse tankene i mine to første svangerskap. Men de siste 3 har vært så utmattende.Krysser fingrene for at alt er bra neste gang òg Klarer du å slappe av denne gangen, eller har du mange bekymringer? Eg hadde to SA i starten på året, og blir skikkelig nervøs innimellom. Håper på tidlig UL for å muligens roe nervene.
Åh, det er skikkelig fælt å måtte gå sånn Det er på samme måte for meg. Med dei tre første tenkte eg aldri på abort, trur det var heilt fjernt. Hadde sikkert mange bekymringer, men ikkje sånne. No forbereder eg meg på at det kan skje. Kjenner så godt igjen den følelsen av å vente på at det skal skje igjen.. Tenker at eg orker virkelig ikkje ein ny runde. Men så er det det lille håpet da, som ein klamrer seg fast til, og som gjer at ein klarer å helde ut. Merker at når eg har mykje å gjere, klarer eg å koble det ut ei stund, og det er så godt! I dag har både eg og mannen hatt fri, så me har putla ute i hagen og vaska biler osv. Ungene har lekt og kost seg. Har nesten ikkje tenkt over at eg er gravid i heile dag. Men så kjem kveldene og nettene når ein har meir tid til tanker, og då kjem bekymringene igjen.. Me får berre håpe at denne gangen skal det gå bra, prøve å fokusere på litt andre ting, gjere ting ein har lyst til. Og plutselig er TUL forbi, hjertet banker og nervene begynner å lette Håper du får det bedre snart!Huff, jeg slapper ikke av o det hele tatt. Hver dag går jeg med bekymringer og tenker at jeg har lyst til å gi opp. Er så utmattende å gå å hele tiden vente på at det skal gå galt denne gangen også! Hadde ingen av disse tankene i mine to første svangerskap. Men de siste 3 har vært så utmattende.
Håper at denne gangen kan det gå bra
Såg no at du skreiv jo at hjertet slo på sist UL. Det lover jo veldig godt iallefallÅh, det er skikkelig fælt å måtte gå sånn Det er på samme måte for meg. Med dei tre første tenkte eg aldri på abort, trur det var heilt fjernt. Hadde sikkert mange bekymringer, men ikkje sånne. No forbereder eg meg på at det kan skje. Kjenner så godt igjen den følelsen av å vente på at det skal skje igjen.. Tenker at eg orker virkelig ikkje ein ny runde. Men så er det det lille håpet da, som ein klamrer seg fast til, og som gjer at ein klarer å helde ut. Merker at når eg har mykje å gjere, klarer eg å koble det ut ei stund, og det er så godt! I dag har både eg og mannen hatt fri, så me har putla ute i hagen og vaska biler osv. Ungene har lekt og kost seg. Har nesten ikkje tenkt over at eg er gravid i heile dag. Men så kjem kveldene og nettene når ein har meir tid til tanker, og då kjem bekymringene igjen.. Me får berre håpe at denne gangen skal det gå bra, prøve å fokusere på litt andre ting, gjere ting ein har lyst til. Og plutselig er TUL forbi, hjertet banker og nervene begynner å lette Håper du får det bedre snart!
Blodprøver er vell på labben når man skal til legen og bare urinprøver hos jordmor om jeg husker rett.Ja, det lurer jeg på og... og tar jordmor blodprøver eller må jeg innom legen? Det er kanskje forskjellig fra sted til sted det og