når jeg først er i gang....skal dere vite kjønnet???

Er under diskusjon... Jeg vil så klart vite kjønnet, er super nysgjerrig av meg. Men min bedre halvdel mener vi ska vente for da blir det mer spennende... :-)

Ja! Absolutt =) Har sett det på ul før selv, uten at jordmor har sagt noe, så håper jeg klarer å se det selv nå og =) hehe

Ja.
Jeg vil ikke vite, men samboeren vil vite, og da må vi vel det da slik som sist. Nå er det jo mor som er mest imvolvert i svangerskapet og vet samboeren vil så gjerne være med på alt som er og er så engasjert. Har allerede begynt med små samtaler med magen før han legger seg, slik som sist gang. Så da vil jeg gjerne gi han den gleden med å få bestemme akkurat det :)

Jaaaa! Ingen tvil. Sist svangerskap lå navlestrengen mellom beina på oul, så da fikk vi ikke vite før 3D ultralyd i uke 28 (tror jeg det var)

Vil vil vite, men prøve å holde det hemmelig for omverdenen, bare for moroskyld :P..
Fikk vite ganske sent forrige gang, da det var umulig å se på oul, men håper det er mulig å se det på oul denne gangen :)..

Ja. Trenger å knytte litt bånd til den lille i magen så tidlig som mulig etter at vi mista sist. For føler meg veldig distansert til tider.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja så absolutt . Gleder meg!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei ;)

Vi har bestemt oss for å ikke vite denne gangen :confused:

Denne gangen er siste gang, så da vil vi gjøre ting litt annerledes og vite det ;-) har ikke visst noe på de to andre.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja. Med nr en fikk vi ikke noe valg da han gledelig viste seg fram.

Jeg tenker praktisk også. Jeg handler det meste nøytralt, men strikkerne vil jo gjerne vite hva slags mønster, farger, bånd osv som skal være på.

Også blir det lettere å finne navn.

Hvis vi får vite det da ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei :-) ( jeg er en veldig nysjerrig person av meg men dette skal jeg klare) sambo sier, bare så lenge barnet er friskt :-)

Nopp, vi vil ikke vite ;)

Back
Topp