Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er jo enklest å bruke det samme som helsepersonell gjør. Jeg vurderer nesten å bare si at jeg ikke hadde mensen før graviditeten, for om man regner menstermin på meg så har jeg termin i januarTror det blir 23. med menstermin, kanskje 21. med EL. Holder meg til menstermin og standard 28 dagers syklusberegning for nå, så får vi se om jeg blir satt frem på UL![]()

Jeg hadde EL på CD10 sist graviditet, måtte jo krangle masse med helsepersonell bare på de dagene. Ultralydene viste jo at jeg hadde rettJa, er jo enklest å bruke det samme som helsepersonell gjør. Jeg vurderer nesten å bare si at jeg ikke hadde mensen før graviditeten, for om man regner menstermin på meg så har jeg termin i januar![]()
Syns det er så teit at de skal være så rigide. Men det virker som det er ganske vanlig at folk ikke har styr på mensen sin engang, så kanskje ikke så rart at de spurte om jeg var sikker allerede da de spurte meg om mensdato..Ja ikke sant. De ser jo fort om vi vet hva vi snakker om eller ikke når det kommer til EL utfra ultralyd, så det er unødvendig å kranlge på detJeg hadde EL på CD10 sist graviditet, måtte jo krangle masse med helsepersonell bare på de dagene. Ultralydene viste jo at jeg hadde rettSyns det er så teit at de skal være så rigide. Men det virker som det er ganske vanlig at folk ikke har styr på mensen sin engang, så kanskje ikke så rart at de spurte om jeg var sikker allerede da de spurte meg om mensdato..
Mm. Bare få minutter etterpå når de begynte UL sa de "ja ser ut som du har rett, du er litt lenger på vei"Ja ikke sant. De ser jo fort om vi vet hva vi snakker om eller ikke når det kommer til EL utfra ultralyd, så det er unødvendig å kranlge på det

2 dager er så lite at man ikke trenger å krangle, helt enigMm. Bare få minutter etterpå når de begynte UL sa de "ja ser ut som du har rett, du er litt lenger på vei"
Men siden det bare er 2 dager denne gangen skal jeg bare bruke menstermin

Ja, på den OTUL der så ga de meg termin 1 dag etter ELtermin, så den kranglet jeg ikke på, men fortsatte å bruke "min"2 dager er så lite at man ikke trenger å krangle, helt enig![]()

E jo dement. Ser jeg har svart på det26 feb![]()
Går helt fint, vi alle er litt smådemente nå og utoverE jo dement. Ser jeg har svart på det
Rett over. Får ikke til å slette heller

DefinitivtGår helt fint, vi alle er litt smådemente nå og utover![]()