Når har jeg termin?

Khk

Første møte med forumet
Hei. Jeg prøver å forstå en ting. Jeg skulle på rutine ul mandag 21.03 og ut ifra mens 12.11.21 er jeg 18+3 med termin 22.aug. Fikk beskjed 2 timer før at jeg ikke kunne komme, da jeg bare er 16+4 ifølge siste ul 16.02. Jeg har en syklus på 28 dager med befruktningsdato 26.nov, men muligens sen eggløsning da jeg har blitt satt tilbake 1 uke hver gang med mine 2. Og neste mulighet for unnfangelse, vet med sikkerhet at det må være mellom 1 og 3 des.Vi så ikke bankende hjerte 21.des men så graviditet inne i livmor. 08.01.22 så de bankende hjerte 7+1 og satt termin til 28. Aug. Pga mine tidligere graviditeter har jeg hyppige kontroller/ul og der har de kommet frem til termin 4 sept.22. Det vil da si unnfangelse 8/9 des. Da er spm mitt, hvordan kan jeg få positiv graviditetstest 10.des og bankende hjerte første uke i januar? Begge barna mine er født premature, uke 32 og 34. Og regner det vil skje igjen...

Dette er noko som helsepersonell bør svara på. Det blir rein synsingf for oss. Ein teori kan vere at foster har utvikla seg saktere og dermed blir termin flytta på. Eg var kun med far til barna mine ein kveld og dag i mai, termin ble flytta likevel men hugsa ikkje kor mykje.

Håpa helsepersonell kan gi deg skikkelig forklaring:)

Back
Topp