Når har jeg EL?

Leari

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Septemberlykke 2021
Jeg lurer på om jeg kan ha hatt EL en dag før. Jeg fikk positiv test mandag denne uken. Og negativ dagen etter. Men jeg hadde EL smerter og EL slim søndag og mandag. Men ingenting på tirsdag. Mener jeg har lest at når man ikke har EL slim så er EL over. Noen som vet om det stemmer? Vil det si da at EL er på mandag og ikke tirsdag? I forhold til testen så skulle EL vært tirsdag for da var testen negativ igjen.

Hva tenker dere? Kan EL ha kommet før selv om testene viser positiv?
 
Når på dagen testet du? Og hvor ofte? EL skjer som regel 8-20 timer etter peak. Og som regel 24-36t etter første positive (ifølge premom). De fleste har også fortsatt positive tester etter egget har sluppet. Kan være at det slapp før tirsdag. :happy: Men så er der jo dette med at der er så vanskelig å vite nøyaktig. :D
 
Her er testene mine, tok en del tester.
 

Vedlegg

  • IMG_9250.png
    IMG_9250.png
    1,8 MB · Visninger: 25
  • IMG_9249.png
    IMG_9249.png
    1,8 MB · Visninger: 25
Ut ifra tester + symptomer tenker jeg det er stor sannsynlighet for at egget kan ha sluppet mandagskvelden/natt til tirsdag. :)
 
Takk for svar alle sammen :) da tenker jeg at EL var på mandag og at jeg er 6 dpo i dag :)
 
Sniker meg inn på tråden her!
Første runde med Letrozol her. Tror jeg er 14 dpo i dag!

Fikk positiv EL-test søndags morgen for 14 dager siden, bruker da vanligvis å ha EL den ettermiddagen da jeg mest sannsynlig hadde positiv kvelden før hvis jeg hadde målt (det var CD7 og jeg trodde peaken ville komme senere…). Tirsdag kveld etterpå hadde jeg eggløsningsslim og EL-testene på morgenen var negative både før og etter. Men nå er jeg usikker på om EL har vært senere likevel!
Jeg bruker å få TR på 13/14 dpo, men hittil har det bare vært bittelitt rosa og brunt.
Negativ test i dag (3t-urin).

Hva tror dere? Letrozol har gjort at jeg ikke har ømme pupper i dpo-land, bare bittelitt innimellom…
 
Back
Topp