Når har du termin?

M

Moderator Kristin

Guest
Tenk så spennende, en vakker dag i oktober blir du mamma :D
Men når? Kun 4-6% føder faktisk på den fastsatte termindatoen.
Har du klart å regne deg frem til termindatoen din? Prøv terminkalkulatoren vår å se om det stemmer.

Tror du at du er en av de 4-6 prosentene?
 
Det trodde jeg sist, men ble satt i gang på grunn av svangerskapsforgiftning, så fødte 35+5.
Blir spennende å se denne gangen, termin er rundt 13 oktober.
 
Kommer til å føde i september, kanskje august. Håper de holder seg inne så lenge ihvertfall.
 
Med menstermin 1. oktober og tre fødsler før termin bak meg regner jeg med at dette blir en septemberbaby.
 
Termin er fortsatt litt usikker, men ca 8-9 oktober. De to andre er født 3 uker før, så det blir kanskje september her også :)
 
12.oktober, tror det blir ganske akkurat rundt den datoen nå også. Med første fødte jeg dagen før ul-termin, dette var dagen etter menstermin:p
 
Termin 6. oktober her. I dag har vi sett hjerteslag på TUL ❤️
 
Termin 10.oktober, men har født i uke 36 med de to storesøsknene, så er forberedt på september også :)
 
17 oktober:)

Første kom 3 dager etter
Nr 2 kom 1 dag etter
Nr 3 kom 5 dager etter

Veldig spent denne gang! :)
 
27. oktober, storebror kom 1 uke før termin, så jeg regner med at det blir i midten av oktober en gang :).
 
Her kom førstemann 14 dager over termin, håper da for fader ikke det gjentar seg for da skjer det ikke noe før i midten av november :meh:
 
Har termin 1 oktober, men har blitt satt i gang i uke 37 på begge de siste, så regner med septemberbaby :Heartred
 
Last edited:
Har termin 24 oktober. Fødte ni dager før termin sist, spennende å se hva som skjer denne gangen :)
 
Termin 31 oktober, storebror kom 2 dager etter termin. Så jeg er spent på om det blir en oktober eller en november baby :)
 
Hadde veldig usikker el, men to ultralyder har nå sagt termin 1.10:angel8
 
5 OKT.
Nr 1 kom dagen etter termin
Nr2 kom 15 dager før termin
Nr 3 kom 6 dager før termin
Så sjansen for en september baby er stor :Heartred
 
Back
Topp