Når har du termin?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Det er litt ulikt etter hvor jeg legger inn informasjon hen, i kalkulatoren det linkes til i hovedinnlegget får jeg 12. Mai, andre steder har jeg fått både 9. og 11. Mai :)

Testet positivt i dag, 2 dpo. Menstermin 14 mai [emoji173]️ Dette blir vår nummer 3 [emoji7]

Menstermin er 14 mai. Men på den datoen har vi nok allerede fått babyen i armene. De forespeilet meg prematur fødsel ved forrige fødsel, om det ble flere. Og så vet jeg at det blir ks.

17.mai :Heartbigred Testet positiv med Clear Blue digital idag 1 dag før IKM. Har hatt på følelsen at noe er på gang. Vi var ute forrige helg i selskap, og alkohol smakte helt grusomt! Fikk ikke ned så veldig mye mer enn en halv cider og ett par slurker av en drink. Så kjenner jeg er en smule engstelig nå :confused3

Det er litt ulikt etter hvor jeg legger inn informasjon hen, i kalkulatoren det linkes til i hovedinnlegget får jeg 12. Mai, andre steder har jeg fått både 9. og 11. Mai :)

Om du bruker engelske varianter får du kortere svangerskap (40+0). Norsk standard nå er 40+3, så tre dager lenger svangerskap og tre dager senere termin enn mange andre land. ;)

11. mai høres ut som gammel norsk standard, det var 40+2 før. :)

9. mai. Terminen min skal ikke endres underveis da det er assistert befruktning. :Heartred

Menstermin (etter 40+2-regning) er 10.05, men med planlagt keisersnitt blir det vel 1 uke+ tidligere [emoji5]

Samme her. På st Olavs tar de bare planlagt keisersnitt på mandager og tirsdager, så spent på om det kanskje blir aprilbarn[emoji848][emoji4]

11.mai :love017

Foreløpig er det enten den 17.05.19 eller 18.05.19. :smiley-bounce022 fikk tul da eg fikk diagnosen alvorlig svangerskaps kvalme å da mente de at eg bare hva 8+2 istedenfor 11+5 så ny termin ble 11 juni. :)

Last edited:
Litt forskjell fra de forskjellige appene og den terminkalkulatoren, men mellom 5-7 mai. Med første hadde jeg mens termin 21 februar, ul termin 15 februar, og han ble født 22/2, 1 uke på overtid i følge ul termin da [emoji5]
Så rart, det er mellom 05-07. mai den viser termin på meg også. Og datteren min er født 22.02 :-)

Menstruell termin 25 mai

24. mai iflg. menstermin. Har to i nær familie som har bursdag rundt der, så det kan bli spennende!

28 mai. Nr 1 kom 1 uke før termin, og nr.2 kom 5 dager etter termin. Så blir vanskelig å si om denne kommer på termin.

9. mai. Terminen min skal ikke endres underveis da det er assistert befruktning. :Heartred

Jeg fikk jo 20 mai første gang jeg var inne på klinikken ved TUL. I dag ved xtra TUL så sa legen at jeg hadde termin 19 mai. Ikke så nøye med en dag til eller fra, men trodde den ikke kunne endres?

Back
Topp