Når har du termin?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Litt forskjell fra de forskjellige appene og den terminkalkulatoren, men mellom 5-7 mai. Med første hadde jeg mens termin 21 februar, ul termin 15 februar, og han ble født 22/2, 1 uke på overtid i følge ul termin da [emoji5]

Har termin 01.05.19 [emoji5] men skal ha planlagt ks så blir vel i april en gang vil jeg tro [emoji106]

6.mai etter menstermin sist hadde jeg menstermin 15 og oul sa 18, kom 15, så blir spennende å se når neste melder sin ankomst

Ifølge mens blir det 5.mai, så holder meg til den inntil UL eller første kontroll hos jordmor hvis ho endrer på datoen :-)

Menstermin er 4. mai, blir spennende å se på oul. Sist graviditet hadde jeg menstermin 10. mai, og termindato etter oul ble 12. mai. Jenta kom 3. mai[emoji4]

10.mai utifra EL-tester og temping. Sist ble jeg flyttet fem dager, så spent på hvilken dato det blir etter UL. Skal på UL ca uke 7, så får vel en foreløpig dato da [emoji173]️

3. Mai ut ifra når jeg tror jeg hadde EL[emoji173]️ men følger jeg CB sin ukeindikator så er det 10.mai[emoji4]

Back
Topp