Når har du neste jordmortime?

Virker som om det er litt ulik «standard» rundt om kring, men at mitt opplegg er helt normalt. Takk for svar alle sammen :)

1 time i veke 10, ein idag (16+2) og skal tilbake om 2 veker for ekstrasjekk sidan ho fann hjertelyd to vidt forskjellige plassar idag og vil utelukke tvillinggraviditet. Både eg og jordmor reknar med at lyden berre har forplanta seg i fostevatnet, eller baby snudd seg fort fram og tilbake..

Skal i morgen for første gang, og er da 13+0. Aner ikke når neste gang blir, men håper jeg får litt oppfølging med tvillinger.. Vi har vært mye hos privat frem til nå, men syns det er viktig å ha god kontakt med jordmor også

Jeg drar bare i forbindelse med rutinekontrollene, og siden jeg var hos fastlegen i uke 12, skal jeg ikke før uke 24 i slutten av oktober :nailbiting:

Jeg har helt glemt av første kontroll hos fastlegen, så første rutinekontroll mellom uke 12-14 skal jeg ta nå på mandag. Da er jeg over 17 uker på vei, bedre sent enn aldri :D deretter neste hos jordmor uke 24

Første jordmorstime blir 19+5. Hadde egentlig i uke 13, men fikk da TUL samme dagen, så vi måtte utsette. Pga ferie ble det litt seint, men det får gå :)

Er 15+0 i dag, har legetime om tre dager så da får jeg vel snart time hos jm og oul. Begynt å bli litt utålmodig, lyst å komme inn "i systemet". Hadde time men ble forkjølet så da måtte jeg jo utsette den :/

Back
Topp