Når har du fått time til OUL ?

Har termin 22 mars, ultralyd 6.nov. Er da 21+0 (ca) så slår deg[emoji6]
Det var sent! Hadde nesten klaget. Jeg var på tul denne uka så har roet meg veldig på at ting er så ok som det kan være. Så for meg gjør det ikke noe at oul er litt sen - men hadde nok vært fryktelig utålmodig om jeg ikke visste at alt stod bra til. Ser på bildene og videoene av hen hver dag[emoji173] Trodde ikke jeg skulle bli så tussete..
 
Det var sent! Hadde nesten klaget. Jeg var på tul denne uka så har roet meg veldig på at ting er så ok som det kan være. Så for meg gjør det ikke noe at oul er litt sen - men hadde nok vært fryktelig utålmodig om jeg ikke visste at alt stod bra til. Ser på bildene og videoene av hen hver dag[emoji173] Trodde ikke jeg skulle bli så tussete..

Jeg er helt enig. Synes det er kjempesent, derfor bestilte jeg meg en tidlig UL på mandagen, så får jeg litt ro i sjelen til UL. Så koselig med både bilder og video da. Det må være helt fantastisk
 
25. Oktober :computer005
 
23 oktober(misdannelsescanning i Danmark),men går ut fra det er samme som OUL i Norge..Da er jeg i uke 21+1!
 
Har termin 22 mars, ultralyd 6.nov. Er da 21+0 (ca) så slår deg[emoji6]
Jeg fikk opprinnelig time til oul den 23 november, men fikk det endret. Ville vært sist (muligens) om jeg ikke fikk det endret :p
 
Back
Topp