Sånn er det å være sist i gruppen Har fått 3.november og er da 19+2
Har termin 22 mars, ultralyd 6.nov. Er da 21+0 (ca) så slår deg[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det å være sist i gruppen Har fått 3.november og er da 19+2
Det var sent! Hadde nesten klaget. Jeg var på tul denne uka så har roet meg veldig på at ting er så ok som det kan være. Så for meg gjør det ikke noe at oul er litt sen - men hadde nok vært fryktelig utålmodig om jeg ikke visste at alt stod bra til. Ser på bildene og videoene av hen hver dag[emoji173] Trodde ikke jeg skulle bli så tussete..Har termin 22 mars, ultralyd 6.nov. Er da 21+0 (ca) så slår deg[emoji6]
Det var sent! Hadde nesten klaget. Jeg var på tul denne uka så har roet meg veldig på at ting er så ok som det kan være. Så for meg gjør det ikke noe at oul er litt sen - men hadde nok vært fryktelig utålmodig om jeg ikke visste at alt stod bra til. Ser på bildene og videoene av hen hver dag[emoji173] Trodde ikke jeg skulle bli så tussete..
Jeg fikk opprinnelig time til oul den 23 november, men fikk det endret. Ville vært sist (muligens) om jeg ikke fikk det endretHar termin 22 mars, ultralyd 6.nov. Er da 21+0 (ca) så slår deg[emoji6]