Når har dere visst dere er gravid?

skjønte det veldig tidlig.. men dikk beskjed av kjæresten om å vente med å ta test til værtfall dagen jeg trodde jeg ventet mens-var noe ustabil.. tok test og den viste 1+2.. har i senere tid regnet tilbake å funnet ut at jeg fikk en følelse av at jeg var det allerede før egget hadde festet seg (ble satt tilbake noen dager)
var ikke i dårlig for da men hadde bare rn følelse :)

Uke 10!!
Følte meg rar i flere uker før jeg tenkte at jeg skulle teste.. Gikk på pilla men hadde nok slurva litt og siden jeg alltid begynte på nytt brett for å unngå mensen merket jeg ikke noe der!

Med andremann viste jeg det veldig tidlig, men det var fordi vi prøvde så jeg testa så fort jeg kunne :)

Takk for svar alle sammen! :happy:

Jeg har i dag opplevd (beklager ekle detaljer) litt tykk utflod (?) og har stikninger nederst i magen.
Skal ta en test om TR ikke dukker opp ila. neste helg :nailbiting:

Jeg hadde stikkninger i magen (livmora) som jeg aldri hadde opplevd før. Fikk positiv test når jeg var 3 uker på vei:) Også drømte jeg om en positiv test natten før jeg testet.

Med nr 1 visste jeg det den dagen jeg ventet mens..tok en test senere på dagen som var positiv - som forventet :)

Med nr 2 visste jeg ingenting før jeg stod der med en positiv test som jeg hadde tatt bare for å utelukke at svimmelheten skyldtes graviditet - var visst nesten 8 uker på veg :O

Med nr 3 visste jeg det når jeg var 3+2..fikk festeblødning. Testet positivt tre dager senere :)

Jeg skjønte det før positiv test denne gangen:) det stakk sånn nede ved eggstokken når jeg nøys og sånn har jeg kun hatt det da jeg var gravid med storebror . Så da skjønte jeg at noe var på gang. Men så fikk jeg negativ test 1 dag før mens og da ble jeg skuffa :p men er bare treg med hcg produksjon som vanlig. 5+3 fikk jeg positiv test etter å ha smurt med med tålmodighet :)

Jeg skjønte ikke før jeg var 14 dpo, for da først testet jeg positivt.

Ettersom vi hadde prøvd en stund, var det ventet :)

visste det da egg og sæd smelta sammen.
Fikk en rar følelse i kroppen som sa "nå blir det et nytt kapittel i livene deres"
Testa fem dager før forventa mens da e skulle på fest og ville være på den sikre siden, selv om e visste at den kom til å bli positiv.
Den lyste positiv med en gang. Hadde da hatt mensenmurringer i over 3 uker og ømme bryst.

Jeg skjønte det ikke før jeg testet, men i ettertid så jeg jo at jeg hadde hatt et symptom helt siden eggløsning, nemlig mensmurringer. Det pleier jeg ikke å ha på den tida i en vanlig syklus.

Jepp, med nr3 nå så merka jeg det på luktesansen da jeg var 2+3. Ble kvalm av visse lukter, de var helt intense. Tok første testen 2+4, men den ble jo selvklart negativ. Det var ikke planlagt så visste ikke hvor langt jeg evt var på vei, men skjønte jeg måtte være gravid. Tok test flere ganger og fikk positiv da jeg var 3+5. ;)

Hadde også masse stikkinger i flere dager før positiv test!

Last edited:
Skjønte ikke noe før jeg satt med positiv gtest i hånda i uke 4+3:p

Jeg hadde en magefølelse lenge før jeg tok graviditetstest. Fikk ekstremt vonde bryst og brystvorter, stikninger nederst i magen, tykk utflod, hodeverk og følelsen av at mensen var på vei.. Fant ut at jeg var gravid når jeg var 5 uker på vei, er nå 8 +4 :smiley-bounce012

Back
Topp