Når har dere tenkt å offentliggjøre nyheten?

Vi har faktisk valgt å si det til alle i nærmeste fam og nærmeste venner, men først av alle fikk ungene vite det :) De har faktisk vært greie, for de har ikke sagt det til noen uten og spørre om lov først. Og vi har IKKE bedt de om å holde det hemmelig :) det er jo en super nyhet, så for min egen del, ser jeg ikke helt hvorfor jeg skal hemmeliggjøre det:) alle vet jo at det er en risk før uke 12, så om noe galt skulle skje vil det jo være utrolig trist, men desverre lite vi kan gjøre med :( Men så skal det også sies at jeg er elendig på å holde gode nyheter hemmelig også da.. Hehe

Vi skal fortelle det til mine foreldre i helgen, de reiser på 4 ukers ferie neste uke, og syns det er litt sent å fortelle det til de først i uke 12 (har ikke lyst å fortelle det over tlf). Min bror og konen har alltid fortalt det til oss og mine foreldre veldig tidlig (5-6 uker), så har ikke lyst til å vente helt til uke 12. Hvis noe går galt, så er det jo greit at de vet det syns jeg, min svigerinne mistet rett etter de hadde fortalt oss det første gangen hun var gravid, så mine foreldre vet jo at det kan skje.

Jeg tenker vente noen uker til før venninne mine får vite det, men jeg  syns det er veldig vanskelig å ikke kunne si det. Men er redd for at de kommer til å plapre litt til andre som jeg kjenner, men ikke er nære venner med;) Har sagt det til 2 venninner som bor i andre byer... har ikke så mange felles venner med de...

Fant det ut i forrigårs og allerede så vet foreldrene mine, bestevenninna mi, klubbgjengen + + det. Tenkte å fortelle svigers i dag

HATER hemmeligheter, for jeg er så dårlig på å holde dem - så jeg er en levende informasjonsmaskin som bare tyter ut om alt!

jeg mista i uka 13 forrige gang, så den magiske 12-ukersgrensa synes jeg ikke er så magisk lenger...

Foreløpig er det bare tre gode venninner som vet noe, men vi skal fortelle det til svigers i helgen og til mine foreldre hvis jeg finner en passende anledning :) Regner med litt flere i familien får vite det etterhvert også, før det offentliggjøres i uke 10-12. Jeg lurer på å bestille privat UL for å se at alt er bra, men har ikke bestemt meg for det enda. Jeg har doppler selv, så hjertelyden får jeg høre hjemme når jeg er kommet langt nok. Sist fant vi den i uke 9 :)

Back
Topp