når har dere ikm?

TulleHøna

Forumet er livet
Når er deres ikm dag da jenter? :)
 
Dette er vår første pp, så jeg er jo så spent at jeg holder på å dø på meg :p
 
Her ventes IKM i beg av juni :) Vi skal til på vår 5 PP, og håper det klaffer! Termin blir isåfall rundt 10 februar. Spennende :) Når har du IKM?
 
her er det i slutten av mai. mest sansynlig 28.
det er jo så lenge å vente!!!!

når i 09 er din gutt født? jeg har også 09 gutt :)
 
Han er født i september :) Er jo allerede blitt 2 og et halv år, så på tide å bli storebror ;) Når er din gutt født? Nå har vi snart ventet i 7 mnd å en liten spire, da vi måtte ha pause etter vi mistet - så tålmodighet er noe vi har blitt godt kjent med! Håper vi ikke trenger å vente så mye lenger nå. Lykke til med prøvingen! :) :)
 
Jeg aner egentlig ikke, for har så uregelmessige sykluser. Mista i slutten av mars, og etter det har det bare vært tull.. Fikk positive el-tester i april men begynte å blø bare ei uke etterpå, så den syklusen ble veldig kort.. Får jeg en sånn ca normal litt lang syklus, så er det ca 24-25 mai... Er på dag 14 i syklusen nå, så er i gang med el-testinga.. :) 

Håper vi alle lykkes kjapt!! 
 
ikm 30 mai
termin blir da 9 feb.
jeg har såååå lyst!
 
Ca 22 mai er forventet mens. Hvis jeg har eggeløsning den 9, som jeg forventer, vil jeg ha termin 1 februar... Klaffer det ikke første gang, vil jeg muligens kunne komme i februar forumet neste gang også, siden jeg har en syklus på ca 26 dager:) Kan rekke det akkurat:)
 
Min neste periode er ventet ca 25 mai, er akkurat ferdig med siste periode. Så vi begynner prøvinga nå, og håper på en spire som har termin 5 februar. :) Gud så spennende. Masse lykke til. ;)
 
IKM er 24 mai! Vet det med sikkerhet, for positiv EL-test 10. mai og EL den 11.mai, så er 2 DPO i dag. Var også på UL og der var en sprekkeferdig folikkel 11.mai, som skulle sprekke når som helst, så forta meg hjem jeg hehehehe!! Så nå er det bare å veeeenteeeee!! 
Lykkes vi blir termin 3.februar..
 
Hei hei. Ikm 28. mai, så venter i spenning.
 
Har ikm 25 mai, da blir termin 3 feb! Har sååå lyst :D Har hatt to spontanaborter, så håper det klaffer og går bra denne gangen :)
 
Har ikm 4 juni ca, da blir vel termin rundt 14 februar :) Håper det klaffer nå!! Passer så fint å få en i februar, når jeg har en som blir to år i januar :D
 
Ny ikm 17.juni - min egen bursdag! Da bør det være positivt svar, hvis ikke blir det en kjedelig bursdag.. Termin blir isåfall 26.februar. Håper veldig :)
 
Har IKM på onsdag 23.mai. FØler jeg har kjent en del tegn på kroppen, men det kan jo bare være forskjellige ubehag. Er jo ganske tidlig å kjenne sånt. Men sist jeg var gravid(mistet februar) så merket jeg mye i lysken (etterdønning fra bekkenløsning fra forrige graviditet), og det har jeg gjort nå også. Men så synes jeg det så ut som jeg hadde litt mørkere utflod i dag, så da har jeg ikke store håpet. Men utrolig lenge siden jeg har fått kjipweek FØR tiden. Pleier heller være 1-2 dager over hvis den ikke kommer på riktig dag.
 
Så spennende!! Høres jo positivt ut :) :) Håper jeg følger etter, men må ha tålmodighet en goood stund til, testing ca 4 juni.

Sylvia80 skrev:
Jeg troooor vi har lykkes selv om det fortsatt er noen dager til IKM den 24. Testa svakt positivt i går og i dag 9 og 10 DPO.  :) Men tør ikke juble helt enda... 



 
Back
Topp