Bare fått tul! Prøvd å sjekke mine henvisninger på Helse-Norge men er ikke noe der.. legen sa hun sendte begge samtidig. Men kommer vel da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ble satt opp etter tul på Haukeland.Bare fått tul! Prøvd å sjekke mine henvisninger på Helse-Norge men er ikke noe der.. legen sa hun sendte begge samtidig. Men kommer vel da
Da skal jeg smøre tålmodigheten min og vente til den er overstått! Bare 8 dager igjenMin ble satt opp etter tul på Haukeland.
Fikk kun på TUL jeg også …Bare fått for tul jeg. Noen andre som skal føde på Kalnes som fikk begge på en gang?
Virker som at Kalnes sender time til OUL etter at de ser at ting er bra på TUL. Like greit egentlig, så slipper alle masse styr med kansellering av timer og slikt.Fikk kun på TUL jeg også …
Jeg har også fått så sent. Men hun på otul sa det var helt fint, så lenge alt så bra ut på otul. Mer å se i uke 20 mente hunFått time når jeg er 20+0…… syns det var sent tror jeg skal forsøke å bytte den timen. Noen andre som har fått byttet time?
Det er jo veldig sant Får bare smøre meg med tålmodighet daJeg har også fått så sent. Men hun på otul sa det var helt fint, så lenge alt så bra ut på otul. Mer å se i uke 20 mente hun
Ja vi får gjøre detDet er jo veldig sant Får bare smøre meg med tålmodighet da