når har dere EL?

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Dere som håper å havne her? Når er deres EL? Jeg hsr EL nå i dag! Spennende å se om drt har klaffet denne gangen
 
Hadde EL 7'ende, men (foreløpig) blendahvite tester.. Eller, jeg vet ikke at jeg hadde EL 7'ende, men terminkalkulatoren påstår det :p



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hadde vist eggløsning den 9. Når kan jeg ta test? Har vel vært kvalm og uvel i en uke nå:( men kanskje litt tidlig å få symptomer?
 
Hadde vist eggløsning den 9. Når kan jeg ta test? Har vel vært kvalm og uvel i en uke nå:( men kanskje litt tidlig å få symptomer?

Min slo ikke ut med sikkert resultat før 13 dpo :) men fikk kjeeeeempe svake streker 7 dpo :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper det går for oss denne perioden :) hadde vært perfekt med en liten august baby :)

I følge kalenderen er min EL 22 november men vi begynner fra i morgen smått og holder det gående til 24 siden jeg har hatt litt uregelmessig EL tidligere! Krysser fingrene :)
 
Jeg tror jeg har eggløsning nå i disse dager. Startet med litt eggløsningsslim i går.. Hadde en SA for 1,5 uke siden.. Å vil gjerne bli gravid igjen så fort som mulig!! Fikk kost oss litt i natt.. Men i dag hadde jeg ikke noe el.slim.. Å jeg pleier jo å ha det i 3-4 dager..så kanskje jeg så syner i går. I følge kalkulatoren er ikke el. før den 21..så vi får prøve oss noen ganger til. Håpe håpe håpe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min slo ikke ut med sikkert resultat før 13 dpo :) men fikk kjeeeeempe svake streker 7 dpo :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Da blir det test i morgen:) 10 dpo. eller kanskje jeg klarer å vente noen dager til:)
 
El over helga tenker eg med! Så håper det klaffer :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg hadde el for tre dager siden, så nå sitter jeg spent og venter. Hadde BO med utskrapning 4. september, så jeg håper inderlig det ikke drøyer.
 
Krysser fingrene for oss alle! Er godt det er flere i samme båt. Så kan vi heie på hverandre :D
 
I følge womanslog så har jeg el neste tirsdag, håper det klaffer da. Vil så gjerne inn i august forumet hehe ;) Men nå står det fruktbarhetsprognose fra i morgen og frem til neste forventet mens. Noen som har opplevd dette på womanslog appen?
 
El fra i går.... Bare å humpe i vei og håpe på det beste! Litt vanskelig med en 4 åring løpende rundt her bare:p håper veldig på å havne her etter SA i begynnelsen av mnd... :(


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har el no, tror jeg. Syntes det er vanskelig å kjenne på kroppen om jeg har el, eller ikke.:confused005 Sist jeg skulle testet etter el. Hadde jeg en lutefase på 11 dager. Men tror det kan variere. Håper no hvertfall det siden kjæresten reiste i nordsjøen i går. Håper så sykt det går denne måneden. Har prøvd i 8 mnd no :(
 
Har hatt EL nå i helga, så håper virkelig å komme inn her:) :) termin 19.08 viss alt går etter planen;-)
 
Hei :)
Hadde EL 21.nov.
Tenkte jeg ikke skulle tenke så mye på det denne gangen, men vips var jeg her :p
Lykke til alle
 
Back
Topp