Når handler dere inn?

Umbmamma

Blir kjent med forumet
Føler det er tidlig å begynne å handle bilsete/vogn/ol allerede nå, er jo bare 12+3, men kom over noen sykt gode tilbud på cabriofix og cybex sirona som er stoler jeg har veldig lyst på. Men føler jeg jinxer litt med å handle inn så tidlig :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer ikke til å handle noe før etter oul da jeg får vite kjønn mtp farger osv :)

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Hadde nok handlet på salg dersom det kom noen bra. Eller gamble på at det kommer salg igjen. Jeg er litt sånn at så lenge en er over 12 uker så er det relativt trygt, å har du hørt hjeryelyd er det enda bedre. Skulle noe skje kan du for alt i verden legge det ut på finn å selge det.

Hadde nok handlet på salg dersom det kom noen bra. Eller gamble på at det kommer salg igjen. Jeg er litt sånn at så lenge en er over 12 uker så er det relativt trygt, å har du hørt hjeryelyd er det enda bedre. Skulle noe skje kan du for alt i verden legge det ut på finn å selge det.

Enig med Cakegirl88
Enig med Cakegirl88

Det er salg på babyseter på barnas hus 30.oktober

Jeg hadde ikke tenkt til å handle noe før etter UL, men kom over knalltilbud på akkurat det bilsetet jeg vil ha så da kjøpte jeg det i dag:) selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å vente, er 14 uker i morgen, men har ikke vært på UL enda å ikke hørt hjertelyd men tror nå at alt er bra fordi:) jeg har ingen å arve så mye sånne ting av, å siden det er første barnet trenger vi alt og det blir ganske dyrt så greit å spre det litt utover månedene som er igjen frem til mai...:)

Jeg har tenkt til å kjøpe litt til onsdagen, Barnas Hus har knalltilbud! Det er altfor tidlig for min smak, men upersonlige ting som bilsete og babycall er vel greit. Kribler i fingrene etter klær og slikt, men det skal vi drøye til det nærmer seg :)

Gleder meg til januarsalget, da skal jeg gå amok! :D

Blir så glad av forumet og gleder meg masse mtp å få vite kjønn og nå shopping og!
Har grudd meg en del fordi pappaen jobber mye og det har vært slitsomt med en meget aktiv liten krabat som aldri har ligget stille og med lakenskrekk og ofte våknet om nettene :p
Så hipphipphurra for forum som får opp stemningen og gjør meg lengselsfull og glad! :D <3 gleder meg til å få en baby i hus igjen :D

Og det er vel verdt å kjøpe ting en kommer over på tilbud! Husker jeg kjøpte base og bilstol hver for seg på hvert sitt salg, rød stol fungerte fint da alt annet var blått uansett :D og så er det veldig synlig om ulykken skulle være ute....

Her har vi heldigvis det meste etter første mann. Slipper å handle inn de store tingene, selv om jeg gjerne skulle gjort det igjen, for det er så koselig. Bodde omtrent på Barnashus og Babyshop når vi ventet nummer 1. :) hehe. men det skal bli kjekt å kjøpe inn klær som er tilpasset en annen tid på året enn desember(som er måneden storebror kom i)
:)

Sist handlet vi alt i uke 33-34. Denne gangen kommer jeg kanskje til å handle på januarsalget:-) skulle Simo Duo komme på tilbud før, så kanskje .....

Har ikke hørt noen hjertelyd enda så ikke ennå hvertfall..Men etter ultralyd tenker jeg att vi begynner så smått:)

Vi har masse etter storebror.., tenker å vente til etter oul og etter nyttår før vi handler.. Men vi trenger i grunn bare bilstol og litt smått som klær å sånt. Skulle jeg handlet alt hadde jeg kommet til å begynt litt tidligere :)

Siden det er nr 2 og siste etter mannens mening , så vil jeg vente til etter oul. Jordmor idag antydet på gutt og vi har jente fra før. Så da blir det handlet til gutt hvis dette stemmer på oul :-)

Etter OUL og ved januarsalget :)

Tror vi og går får å handle inn i januar :) når det er masse salg :) har funnet vogn jeg vil ha, hørt mye bra om den fra sambo sin søster :) er vi heldige får vi kanskje noe til jul også :D

Har og fått tips om at det er greit å ha handlet ferdig litt tidlig, i tilfelle man skulle få store plager med rygg og bekken f.eks, og det gir god mening for meg :)

Er litt usikker på klær enda, har visst noen å arve av og det syns jeg er suverent! :) kommer nok til å kjøpe noe selv også, men superkos å arve :)! (Var veldig godt å få snakket med søstra til sambo om div ting i går, de fikk barn for 3 mnd siden :) ) hihi

Vi skal strekke det litt og vente til det nærmer seg.. venter også til etter oul med upersonlige men nødvendige ting.. første bebis så det blir vel mye som må handles inn

Hei. Sniker fra november.. Jeg synes det har vært en fordel å begynne tidlig med innkjøp. Jeg skrev ned en liste med ting som vi hadde tenkt å kjøpe og har fulgt med i mnd som har gått og kjøpt nesten alt på tilbud. Deilig å spare penger. Vi har ikke begrenset oss noe særlig på hva vi har hatt lyst på. Det er ikke alt vi trenger med det første, men når vi likevel hadde tenkt å kjøpe det senere likevel, så var det likegreit å bare kjøpe det allerede. Vi har handlet både i butikker og på nett. Det har til tider vært slitsomt å være gravid og det å unngå storshopping i siste liten har vært veldig deilig. Det er jo alltid en risiko for at noe kan skje med barnet, selv etter uke 20, men hadde noe skjedd her etter at jeg hadde kjøpt noe til mini, så ville jeg ha beholdt alt.
Nå har vi under to uker til termin og det er veldig deilig å bare kunne slappe av og lade opp til babyen kommer. Alle innkjøp er ferdig for lenge siden og babyen kan bare komme :-)

Min erfaring er at det kommer som regel flere tilbud ;)

Nå trenger heldigvis ikke jeg de store tingene, de har vi etter storebror. Men jeg hadde nok ventet til slutten av andre begynnelsen på 3 trimester Før jeg handlet, sånn just in case.

Blir det en gutt til, så går jeg på loftet og "handler". Masse klær det ;)

Og husk at Vogn kan alltids "forhåndsbestilles" og butikken kan oppbevare den for deg frem til du trenger den, og så betaler du når du henter den. Men butikkene har nok en liten begrensning på hvor tidlig du kan "kjøpe" vognen og de holder den av/lagrer den for deg.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp