Når han ikke vil?

Tine_mor

Elsker forumet
Er det noen som kan gi meg råd her? Vi pleide å ha sex hver dag,om ikke mer.. Men den siste uken har han vært så "sliten". Har dere noe tips til meg? Hvordan kan eg få han i humøret,at han blir skikkelig tent på meg? Eg er en kvinne med lyster,må ha..bare må ha[;)]
 
Stakar mann....... [:)] han er jo ikke en maskin.......!!!! Dere må møtes på halvveien, da.... Han må jo ikke føle det som noe press, da blir følelsene bak det helt feil. Da blir det "plikt" og ikke noe kjekt!

Vi hadde det også sånn det første året [&:] men så roet det seg ned.... Nå er det ca etpar ganger i uken, men at det er sååå lite får magen min ta litt av skylden for! Den er litt i veien og JÈG er litt sliten.. [:)]
 
Det er kanskje synd på han[:)] Men eg skjønner selvfølgelig at han er sliten,for hvem har ikke verdt det? Eneste eg lurer på,er hvordan kan eg få han i humør? Hva kan eg bruke som vorspiel?[;)] Er som regel han som pleier å prøve seg skjønner du..så trenger litt tips[:D]
 
Tjaaaaaa... Er ikke så ofte så mye som skal til! Men akkurat HVA..... [:)] nei vet sannelig ikke, jeg!!!! Beklager..... [:)]
 
Back
Topp