Når hadde jeg egentlig EL??

to rosa

Andre møte med forumet
Egentlig så spiller det ikke så stor rolle, men jeg prøver å regne meg fram til m jeg har mensen eller ikke når jeg skal på UL (26 september)..VIL IKKE HA!!! hehe

Var skikkelig oppblåst i magen på lørdag (6 august) og hadde litt EL smerter..fikk positiv EL test (ikke positiv fredagen), fikk også positiv søndag 7 august (både med billig test og CB digital, tok ikke CB digital andre dager enn søndag.) Mandag 8 august fikk jeg litt svakere positiv, sånn som det pleier å være (pleier å ha positive billigtester i tre dager, med ørlite granne svakere siste dagen..)

NÅR VAR EL??

Sist mnd testa jeg ikke EL, men hadde el-smerter, og 16 dager etter smertene kom mensen. Vil mensen komme da 16 dager etter vondten på lørdag 6 august? (da har jeg iallefall 30 dagers syklus, og det vil jeg ikke ha, iallefall ikke mnd etter..BLÆH)

Menmen, finner det ut når jeg ser når spottinga begynner..men likevel..det er så blæh! hehe..

Noen som vet kanskej?
 
Hei på deg!

Er du sikker på at det var el-smerter sist mnd? Men du er kanskje en av de som merker den godt... Jeg gjør ikke det... Men hvis du pleier å "være i rute", så kommer vel mensen 16 dager etter el nå da....
Jeg vet ikke altså, men prøver bare å "tenke" litt sammen med deg.

Ønsker deg ihvertfall lykke til...[;)]
 
Back
Topp